Mam problem polo z 92r. silnik 1.0 mono wtrysk.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Mam problem polo z 92r. silnik 1.0 mono wtrysk.

Post autor: majkelrsl »

Witam mam kłopoty z silnikiem objawiają się w taki sposób, gdy wchodzę w zakręt redukcja na 2 bieg silnik zaczyna przerywać dostaje niskich obrotów muli tak jakby miał zgasnąć. Dzieje się też tak, gdy np. pokonuję skrzyżowanie ruszam z 1 i znów.
Ten kłopot nie pojawia się zawsze.

Bardzo dziękuję za pomoc.
Majkel
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

:hmm: niezależnie czy ciepły czy zimny??
tylko benzyna :jee: czy bnzyna +LPG :wsciekly:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: majkelrsl »

Obojętnie zimny ciepły. Silnika nie skrzywdzę nigdy gazem tak wiec benzyna.
Majkel
Awatar użytkownika
czajusPL
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: czajusPL »

spróbuj przeczyścić świece i sprawdzić stan przewodów wysokiego napięcia :) ja miałem podobne objawy i okazało się ze to była wina Właśnie świec :) więc polecam sprawdzić ;)
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Obstawiam że to świecy też :hmm:
Awatar użytkownika
baymann9
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: baymann9 »

Sprobuj tez odlaczyc sonde lambda i sprawdzic, jak bedzie sie zachowywal silnik.
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

majkelrsl takie rzeczy dzieją się często gdy jeździ się na "pustym"baku ;)
P.S. Nie ten dział bo Twoje polo to 86C 2F
m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: majkelrsl »

No niestety zawsze mam paliwo w baku :P

Dzięki wszystkim za pomoc. Na dniach zobaczę świece.
Nie wiem czy ma to wielkie znaczenie, bo gdy je wymieniłem poprzednie były 3 elektrodowe, a teraz są jedno.
Może to mieć jakiś związek?

Sorry za pomyłkę co do modelu.
Majkel
Awatar użytkownika
czajusPL
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: czajusPL »

no ja ostatnio dowiadywałem się przy zakupie swoich świec i preferowane do VW są 3-elektrodowe :)
Obrazek
m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: majkelrsl »

Kable mam chyba dobre, bo po ciemku nie widać, żeby gdzieś było przebicie.
Mam świece już, ale kabelki też są do wymiany dlatego iż końcówki są inne.

Ubolewam już na tym sporo czasu ostatnio wymieniłem filtry, czujnik temp. ten niebieski jest różnica, ale nadal nie to.
Silnik jest ok nie wcina oleju i na drodze idzie super jak na 1.0 ,ale jak to nie pomoże chyba będę myślał nad wymianą silnika.

Dzięki za pomoc pozdrawiam..
Majkel
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”