



Z miejsca wymienione filtry,paski, oleje,plyny,tarcze klocki i łożyska kół, dla pewnosci zeby sie w czasie jazdy nie zdziwic:)
Żeby autko nabrało wyglądu postanowiłem zainwestowac a alufelgi. Wybór padł na Dezent V rozmiar: 6,5x15,rozstaw: 4x100, ET: 38. Oraz opony Point's na bazie Continental'a w rozmiarze 195/50/15.


Potem przyszedł czas na przednie lampy, które zakupiłem na niemieckim ebay'ju firmy TYC Tuning

Z czasem doszedł grill od 6n2 GTi, zaciski pomalowalem na czerwono i zalozylem kompletny kit H&R 60/40.Autko poszlo w dól i zaczeło jakos wygladac:) Na wiosne mam w planie kupic gwit (na początek) MS Technik. Na chwile obecna prezentuje sie tak...



Była zima przyszedł gwint od MTS Technik, autko staneło na 14" stalowych felgach no i poszło nieco w dół...





No a teraz sezon letni, aluski znowu założone, musialem podniesc autko troszke poniewaz opony tarły o nadkola...



W najbliższym czasie dojdą oponki 185/45/15 lub 175/45/15 a felgi spróbuje pomalowac na biały mat, zobaczymy jak to bedzie sie razem komponowac... :0
trzeba torche uaktualnic temat...: a zatem felgi stalowe pomalowalem na bialo, opona zostala 185/55/14 a alu zostal pomalowany na czarno i dostal oponke Nankang 165/45/15


ponadto zostal zrobiony grill a'la Gti, boczne kierunkowskazy kolor czarny oraz krótka antenka radiowa. i tak wlasnie "zmodyfikowanym" autem polecialem na VW Manie 09 na kótra niestety nie dojechalem(auto zostało pod Lęborkiem), poniewaz jak sie pozniej okazalo poszla chłodniczka oleju i duza czesc oleju przedostala sie z silnika do ukladu chłodzenia. a tak wygladal powrót z mani...




a co przyniesie sezon 2010...zobaczymy. jakies plany sa ale nie ma co chwalic dnia przed zachodem slonca... :0
troszke dawno nie mnie nie było. od czego by tu zacząć...? :commando:może od tego, że polo w roku 2010 w końcu dojechało na VW-manie (to byla trzecia próba, naszczęście udana) renowacja rm'ów niestety nie doszła do skutku przed mania, także pleciałem na dezent'cie V tyle że psiknąłem go w róż, tak jak emblematy VW (jak sie okazało na miejscu nie byłem jedyny...)

Po mani auto poszło max w góre, ponieważ koszalińskie drogi nie należa do najrówniejszych, poza tym w wyglądzie auta do konca 2010r. nic sie nie zmieniło. naturalnie były małe zabiegi techniczne poprawiające komfort jazdy (np.wymiana tarcz i klocków tył na TRW) wymiany płynów, filtrów itp. Na okres zimowy na auto siadły ori stał VW 14" pomalowana na czerwono oraz opony Continental ContiWinterContact TS 800. i tak jest do dzis.



Na początku marca zdążyłą mi sie złużyć popma wspomagania(naszczęście udało mi sie znaleść w dobrym stanie na szrocie) no i w końcu wymarzone koło które najdalej w pierwszym tygodniu kwietnia wyląduje na aucie... (przed i po "zabiegach")




We wtorek lub w środe bede miał świeżo wychromowane śrubki i felga idzie do skręcenia. pozdrwaiam

