[quote=""krzychu20""]Możesz odpiąć wtyczkę od sondy i sprawdzić spalanie - komp przejdzie w tryb awaryjny

[/quote]
Sprawdzić spalanie, tzn? Może być jeszcze większe, niż jest teraz??
Ogólnie temat rzeka. Bo na początku miałem problem z przepustnicą i wadliwym termostatem, więc palił dużo. W dzień kiedy kupiłem przepustnicę, coś dziwnego się stało. Jak ruszałem ze świateł, po mocniejszym wciśnięciu gazu, auto zaczęło samo jechać, obroty świrowały, podchodziły pod 3 tyś obrotów i więcej. Po jakimś czasie się unormowały, przepustnica przyszła z allegro, więc ją wymieniłem, wróciły zupełnie do normy + zniknął błąd przepustnicy w VAGu. Dodatkowo zmieniłem termostat i auto się grzeje rewelacyjnie, ale od momentu tych dziwnych skoków obrotów auto pali kosmiczne ilości.
Wyczytałem, że mogło to wynikać z: przesunięcia się paska rozrządu lub wadliwego wtryskiwacza. Ale auto pali na dotyk, chodzi równo, jedynie przy hamowaniu silnikiem da się wyczuć takie pulsacyjne hamowanie, jakby dostawał paliwo.
Jutro dokładnie sprawdzę na kanale sondę, może się gdzieś kabel przetarł.