Problem z zaplonem szczegolnie gdy jest zima...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
misza84
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:57

Problem z zaplonem szczegolnie gdy jest zima...

Post autor: misza84 »

Witam
Problem jest taki ze krece i auto nie chce odpalic, im dluzej trzymam kluczyk przekrecony tym bardziej lapie ale nie trzyma obrotow, po paru takich kreceniach zaczyna pracowac na 3 gary albo nawet i dwa dzisiaj auto strasznie telepalo. Mam nowe swiece i przewody NGK zmieniane rok temu bo mialem ta sama usterke zima na starych przewodach. Co jeszcze moze byc nie tak???
Ostatnio zmieniony 24 lis 2008, 17:41 przez misza84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DonRogu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 24 lis 2008, 10:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DonRogu »

mam podobnie....a o dziwo kompresje mi slinik trzyma książkową w pt. zajeżdżam na garaż to opisze co i jak :D
Moderatorzy na tym forum to ludzie z kompleksami, nie ma jak tworzyć sobie wyższą samoocenę klikaniem :D
JEŻELI SZUKASZ GUZA, POWIEDZ MI TO W TWARZ
Awatar użytkownika
misza84
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:57

Post autor: misza84 »

A moze zewnetrzna pompa paliwa siada co myslicie?
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

jaki silnik :?:
a co z kopułka i palcm :?: też zmieniaone :P
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
misza84
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:57

Post autor: misza84 »

silnik 1,0 AAU kopulka i palec nowe...
M
MEFISTO170
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 gru 2008, 18:38

Post autor: MEFISTO170 »

Witam wszystkich!!
Ja mam Polo 1,3 55kM takie cuda tez sie działy:D jak u kolegi jednak pewnego pieknego dnia a był to 13piatek auto chodzilo na wolnych obrotach i nagle zgasło(tak jak by ktos przekrecił stacyjke,jednak było to niemożliwe) drugi raz juz go nie uruchomiłem bo jak sie okazało po wgladzie mojego zaprzyjaźnionego mechnika impulsator(modulator) w apracie zapłon(wersja przy głowicy) przegrzał sie i zrobił zwarcie co dalszym etapem było spalenie cewki zapłonowej:/ przyjemność nie zbyt tania;/ a że nie lubie takich rzeczy dawać urzywanych to koszt nowego pakiety CEWKA + APRAT 380zł...jednak u kolegi wystarczy tylko wymiana impulsatora(modulatora) jakieś 180zl...nie jest to stu procentowa pewność ze to akurta to... u mnei po wymianie ustąpiła ta awaria... no i podstawa to dobrze ustawiony zapłon:)
l
last_warrior
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 23 mar 2009, 9:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: last_warrior »

czasami moze to być spowodowane czujnikiem halla lub cewką :o moja polóweczka na mrozach ok -20 też ma problem z rozruchem ale z powodu dość gęstego oleju w skrzyni niestety z jej przebiegiem nie wytrzyma syntetyka :( gdy ją odpalę mając wciśnięte sprzęgło i pozwolę trochę się rozgrzać lub popuszczam sprzęgło jak przy ruszaniu chodzi jak ta lala :D może problemem w Twoim aucie jest to, że olej silnika zbytnio gęstnieje :roll:
C
Changeman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Changeman »

Ja w 3f mialem takie objawy ciezki rozruch kopcil, z rury walilo benzyna, dlawil sie czy chodzil na 3/2 gary? Ciezko mi to bylo okreslic. Zachowywal sie tak tylko na zimnym. Przy okazji zmiany plynu chodzacego wymienilem czujnik niebieski na obudowie termostatu i objawy sie o wiele zmniejszyly (zanim dojdzie do normalnosci nie musze czekac 10 min tylko niecala minute) bo mam zle ustawiony zaplon stare swiece przewody i cos z przepustnica :|
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”