Witam, mam podobny problem.
Jak odpalam rano samochod to bardzo krotko chodzi na podniesionych obrotach, musze nacisnac na pedał gazu zeby silnik podniosl obroty, po czym znowu wraca na mozna powidziec normalne obroty jak by "komputer" nie reagował na temperature. jak silnik jest nagrzany do 90 stopni, to obroty sa podniesione.
Po badaniu VAG-iem mialem nastepujące błedy których nie moge skasowac.
1)Przełącznik elektromagnetyczny podwyższenia obrotów biegu jałowego open/short circuit to earth
2)Przełącznik elektromagetyczny pełnego obciążenia N194. Open/short to positive
3)Zawór elektromagnetyczny początku wtrysku N108 Open/short to positive
4) Czujnik dzwogni regulacyjnej paliwa G157 Open/short to earth
Dodatkowo (nie wiem czy to wina pogody-wilgoci czy problemu z samochodem) rano nie uruchamiają sie swiece zarowe. Dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu zapala sie kontrolka siec żarowych.
Moje auto to VW Polo 1.9D kod silnika AEF.
A moze znacie jakiegos dobrego magika w Olsztynie lub okolicach, na opłacenie ktorego nie bede musiał zaciagac kredytu
