Wrzesień 16, 2024, 09:09:57
VWPolo Klub

Autor Wątek: Zegary vw Polo 6n2 GTI AVY 2001  (Przeczytany 3397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czerwiec 03, 2019, 18:25:26
Przeczytany 3397 razy
Offline

worlds90


Witam. Mam problem z predkosciomierzem, licznikiem, wskazówka paliwa i kontrolka oleju. W jednym czasie padł całkowicie prędkościomierz, licznik główny i dzienny jest widoczny ale stoi w miejscu, wskaźnik paliwa szaleje. Dodatkowo  po odpaleniu samochodu i przekroczeniu 2000 obr zapala się kontrolka oleju która świeci ciągle podczas jazdy. Sprawdzony Aku, alternator czujnik prędkości w skrzyni. Zostały zegary i ECU. Teraz pytanie. Czy liczniki od zwykłego polo 1.4 podejdą do gti, z tego co wyczytałem  oznaczenia różnią się literka na końcu gti- L pozostałe D,E. Czy taki obiaw może dawać uszkodzone ECU ?jeśli ktoś zna temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam 😀

Czerwiec 06, 2019, 17:38:02
Odpowiedź #1
Offline

worlds90


Odświeżam temat. Dalej nie uporałem się z usterka. Wymieniony impulsator, sprawdzone bezpieczniki, podmienione zegary i ten sam problem. Ktoś ma jakieś pomysly? Pozostaje mi dokładnie przejrzeć kable a w ostateczności  komputer sterujący silnika .

Czerwiec 06, 2019, 18:01:44
Odpowiedź #2
Offline

Jaco-


podmienione zegary i ten sam problem.

No jeśli po podmianie zegarów jest to samo to oznaczać może już tylko komputer lub kable . Czy auto możesz odpalić ? Podłączałeś VAGa aby sprawdzić błędy?

Czerwiec 06, 2019, 22:14:44
Odpowiedź #3
Offline

worlds90


Odpala bez problemu. Jeździć można nie czuć spadku mocy. Kontrolka oleju która Zaświeciła się właśnie po padnięcia prędkościomierza powstrzymuje mnie od jazdy 😬 . Kable muszę sprawdzić no i w ostateczności ECU.  Komputer mam zamiar podłączyć ale czekam na dostępność Ori vag bo pseudo elektrycy mają obr na androidzie 😂

Czerwiec 07, 2019, 21:21:01
Odpowiedź #4
Offline

BraHOL 12


Witam
Na początek zrobił bym test zegarów vcdsem i do sprawdzenia wszystkie masu na podłużnicy lewej podszybie tunel środkowy ewentualnie    podłączenie miernika do zasilania zegarów i zobaczyc napiecia jak wyskakują kwiatki z licznikiem
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember

Czerwiec 16, 2019, 17:08:09
Odpowiedź #5
Offline

worlds90


Witam. Problem rozwiazany padl czujnik predkosci, nowy nie chcial tez dzialac bo okazalo sie ze w zamienniku sa inaczej podpiete piny  :o. Mam jeszcze pytanie do forumowiczow. ktos posiada numery czesci  kola zmiennych faz do polo 6n2GTI (wariatora) oraz tasmy od esp znajdujacej sie w kierownicy? Jezeli ktos posiada jakis katalog z numerami czesci do Polo 6n2GTI silnik AVY i raczy sie podzielic to dziekuje z gory. w internecie ciezko znalezc, to chyba jakies towary deficytowe. I juz ostatnie pytanie czy ten silnik 1.6 16V AVY duzo rozni sie od silnika golfa  1.6 16V? Pozdrawiam  :D

Czerwiec 20, 2019, 18:15:50
Odpowiedź #6
Offline

BraHOL 12


Witam
To wariator się zmienia w polo ? Bo nawet google milczy  >:(
Taśma jest tu ale cena kosmiczna https://www.olx.pl/oferta/tasma-pod-kierownice-z-esp-vw-
Z taśma jest ogólnie problem z dostępnoscia albo ceny kosmos.
Silnik z golfa jest słabszy napewno inne kolektory.
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember

Czerwiec 25, 2019, 15:32:58
Odpowiedź #7
Offline

worlds90


Koło zmiennych faz rozrzadu, to jedna część. Sterowanie zmiennymi fazami w GTI odbywa się po przekroczeniu 3.5 tys. Obr/min. Jeżeli ten wariator jest padnięty świeci chęci i słychać charakterystyczne grzechotaniem przy rozrządzie. Gdzieś w sieci znalazłem wątek, aby takie koło pasowało od ninnego modelu, dlatego pytałem o numer części. Co do taśmy, cholerstwo drogie, dostępne na niemieckich ebayach🤔, ale cena kosmos i nie ma pewności działania(już się przekonałem). Jak dla mnie furka fajna gdyby nie słaba dostępność części ☹️