
Rok produkcji: 1998
Przebieg 82 tys (udokumentowany :good: )
Silnik 1,4 16V AFH Hamownia wykazala 104km i 120nm
Mody pod maska: kolektor 421 przelot
Zawieszenie: Gwint Technixa
Hamulce: Seria
Wnetrze: Colour Concept Recaro gałka+mieszek Golf mk IV nakładki Vag
Kola: Power Tech 14x8j Wypolerowane!
Opony tył Falken przod Fulda 195/45/14
Nadwozie: gril bez znaczka przerobiony przedni zderzak
AUDIO:
JVC kdg 721+JBLGTO6507C+JBL 6"x9" GTO 937 (puki co jakos gra).
Zmiany Przeprowadzone
-Gwint
-Przelotowy układ+421
-ColourConcept
-Szerokie alu+polerka
-tylne lampy Black
-+pare jeszcze drobnostek
Plany:
-białe tarcze podswietlane na zielono
-power rura +K&N(zrobione)
-zmiana przednich lamp na ANGEL EYES'Y z czarnym wkladem(moze?)
-gril bez znaczka (zrobione)
-przerobienie przednego zderzaka (zrobione)
-polerka felg (zrobione)
-wizyta u lakiernika i blacharza (zrobione)
-Swap 1,8T
Auto kupiłem okazyjnie zostało sprowadzone z włoch (poprzenia wlascicielka 1960r) serwisowane na bierzaco co mowi ksiazka (za co babce dziekuje).... Autko było seryjne+jakies totalnie gowniane progi na srubach, po sciagniecu widac dlaczego były potrzebne...Wyposazenie jak dla mnie ok ABS pp klima elek szyby wspom imo. Co ciekawe auto nie zna zimy podwozie jeszcze ma fabryczna konserwe :shock: . Długo nie czekałem z zmianami a ze od pierwszego auta jezdze twardo przyszedł gwint i felgi PowerTech (z poprzedniej polowki zielony kameleon) kolektor 421 to był niespodzianka po otwarciu maski a reszte układu sie dorobiło.







Czekam na komenty! Pozdrawiam!!