[9n] Mocno zużyte opony od wewnątrz - geometria zawieszenia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

f
fusiator
Newbie
Newbie

[9n] Mocno zużyte opony od wewnątrz - geometria zawieszenia

Post autor: fusiator »

Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem (lub nie) VW Polo 9n z 2003 roku z silnikiem 1.4tdi. Samochód kupiłem ponad rok temu od znajomego ojca, który zapewniał że wszystko jest super, poza lożyskiem i intercoolerem do wymiany. I właściwie na zapewnieniach się skończyło bo od dnia zakupu właściwie co miesiąc jestem u mechanika albo nawet i częściej.
Problem z którym się teraz borykam jest dość poważny. Po wymianie opon, dwie gumy z tyłu zostały wręcz zeżarte od wewnętrznej strony, do tego stopnia ze na śliskich zakrętach uciekał tył. Dodatkowo przy większej prędkości i jeździe z wyprostowaną kierownicą i skręcie w prawo słychać buczenie opon, przy skręcie w lewo jest cisza. Dzisiaj byłem jeszcze zrobić geometrie na której wyszło że auto jest po prostu krzywe. Jak na mój rozum stwierdzam że belka jest krzywa. Mechanik powiedział że może to być też wina tulei na tylnej belce. Posiadam niewielką wiedzę na ten temat więc szukam porady. Dorzucam zdjęcie z dzisiejszego pomiaru geometrii.
W auto wpakowałem mnóstwo pieniędzy, byłbym z niego zadowolony gdyby nie fakt że pozostałości po poprzednim właścicielu odczuwa najbardziej mój portfel.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2016, 15:26 przez fusiator, łącznie zmieniany 1 raz.
W
Wolga85
Swój
Swój

Post autor: Wolga85 »

No to masz wyniki i tam widać które koła i jak odstają od normy. Jak belka krzywa to niestety tylko wymiana ,ale przed tym sprawdź łożyska i mocowanie łożysk do belki.
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

No a gdzie to zdjęcie z pomiaru geometrii?
f
fusiator
Newbie
Newbie

Post autor: fusiator »