[86c2f] Ustawianie pompy wtryskowej 1.4d 1w

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kuba-ga
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2016, 22:20

[86c2f] Ustawianie pompy wtryskowej 1.4d 1w

Post autor: kuba-ga »

Cześć

Z racji tego ,że jestem nowy najpierw się wypada przywitać ,a więc witam wszystkich , na imie mam kuba i od kilku dni jestem posiadaczem polówki 86c2f w wersji kombi z silnikiem 1.4d

No i pisze do Was bo mam problem, z rozruchem zimnego silnika.
Sytuacja wygląda tak:po wyciągnięciu ,,ssania'' (zresztą bez wyciągniętego przyspieszenia jest tak samo),po nagrzaniu świec żarowych , zakręceniu rozrusznikiem silnik zaczyna łapać ale od razu praktycznie staje , dalsze kręcenie rozrusznikiem nie przynosi efektu. Dopiero po ponownym nagrzaniu świec silnik znowu załapuje i znowu gaśnie.
Powtarza się tak kilka razy aż w końcu odpali. Jak już odpali to chodzi równo , nic nie przerywa. Na ciepłym silniku problem nie występuje, pali od strzała. Zauważyłem również po przejechaniu około 100km ,że spalił dość dużo paliwa ,coś około 6l, ale zdaje sobie sprawę ,że przy tak krótkim okresie jeżdżenia wynik ten może być błędny.

Wymieniłem/sprawdziłem:
- 4 nowe świece żarowe (tak są sprawne sprawdzałem każdą z osobna przed wkręceniem)
- Nowy przekaźnik świec żarowych ( oczywiście zamiennik, kupiłem taki jaki był zamontowany wcześniej, stary uszkodził sie tuż po zakupie, również sprawdziłem czy daje prąd na świece)
- Założyłem pompkę ręczną (gruszka) z zaworkiem zwrotnym miedzy filtrem a pompą
- Wymieniłem filtr paliwa , oraz założyłem nowe metalowe opaski na przewodzie paliwowym ( przewodów nie wymieniałem jeszcze ale wyglądają na cały)
- Rozrząd sprawdzony

Związku z tym mam kilka pytań:

1) Czy może być to wina złego kątu wtrysku paliwa?
2) W internecie znalazłem info ,że kąt wtrysku powinien być ustawiony na 13,5stopnia przed GMP , czy to prawda?
3) Na pompie przy jednym z mocowań do silnika mam trzy nacięcie ( http://www.fotosik.pl/zdjecie/0e998d3ee37e975f - fotka moja), czy z tego jestem w stanie MNIEJ/WIĘCEJ ustalić jak jest ustawiony kąt wtrysku??? ( tak wiem ,że powinno się pompę ustawiać na zegar)

Szukałem w internecie podobnego tematu ale nic co by rozwiało moje wątpliwości i problemy nie znalazłem, a więc przyszedłem o pomoc do Was. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Pozdro
k
kuba-ga
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2016, 22:20

Post autor: kuba-ga »

134 wyswietlenia tematu i nikt naprawde nie zna odpowiedzi na moje pytania?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”