zawieszenie gwintowane,problem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

E
Erda 450
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 29 lip 2009, 15:53
Lokalizacja: Wisła

zawieszenie gwintowane,problem

Post autor: Erda 450 »

moze mi ktoś powiedziec jak sie reguluje zawieszenie gwintowane?Mam klucz,ale za cholere nie moge nim ruszyc sruby,przez to zgłupialem i pomyslalem ze sa moze jakies inne sposoby?krecilem w lewo i w prawo ale nie dalo sie ani sruba ruszyc.Sa 2 sruby z takimi bolcami.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

nie znam sie bo nie mialem nigdy gwintu, ale sa 2 nakretki, jedna regulujesz a druga zapewne trzeba skręcić kontre :oki:

jak sie myle to poprawcie :)
s
seba
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:38
Lokalizacja: brzeg d.

Post autor: seba »

dobrze kolega pisze wyzej jezeli chodzi o te dwie nakretki. Ja posiadam gwint i musze powiedziec ze trzeba troche sily czasem uzyc zeby ruszyc nakretkami jak i przy obracaniu nimi szczegolnie gdy masz sprezyne scisnieta.
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

A to nówka gwint??jak uzywka Może jest zapieczony ,ktoś go nie ruszał i cieszko idzie.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

umnie kreca sie rekoma
miałem co prawda problem przed ogolenopolskim, duzy problem bo sie zapiekły sie nakretki i nie mogłem ich russzyc,ale cola załatwiła sprawe
niestety musiałem wyciagac kolumny bo na aucie nie szło ruszyc
polecam przesmarowac co jakis czas jak juz uda cie sie ruszyc nakretki
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Sprawdz czy nakretki sa z tworzywa czy metalowe. Ja miałem nakretki z tworzywa we gwincie Kw i uważam że to najwieksza głupota tego producenta. Gwint kupilem jako prawie nowka (1500km przelatane) a nakretek nie szło ruszyć bo tak sie zapiekły. Ruszyły dopiero jak dorobiłem długie na 1,5 metra ramie do klucza i napsikałem odrdzewiaczy :) Oczywiście podczas rozkręcania uszkodziłem te nakrętki w miejscach gdzie wchodzi ząbek klucza.
Dorobiłem wiec nowe nakretki ze stali u tokarza i teraz krecą sie elegancko i nie beda sie tak zapiekać. Poza tym przy montażu warto przesmarować smarem kolumny, w ten sposob unikniesz niespodzianki podczas regulowania wysokości.
E
Erda 450
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 29 lip 2009, 15:53
Lokalizacja: Wisła

Post autor: Erda 450 »

będę musiał wykreic te kolumny,bo zamontowanych nie rusze :bomb:
Awatar użytkownika
Benek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 370
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:57
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Benek »

Ja wczoraj zalozylem gwint i nie bylo problemu z regulacja gorna srube krecisz aby wyregulowac a dolna pozniej dokrecasz mocno. Podwyzszenie o 4cm zajmuje jakies 10min.
Moja Pola - German Style Project
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote="Benek"]Ja wczoraj zalozylem gwint i nie bylo problemu z regulacja gorna srube krecisz aby wyregulowac a dolna pozniej dokrecasz mocno. Podwyzszenie o 4cm zajmuje jakies 10min.[/quote]

Erda 450
zapiekly sie nakretki :!:
[quote="Erda 450"]za cholere nie moge nim ruszyc sruby[/quote]
czytałes :?:
[quote="Benek"] dolna pozniej dokrecasz mocno[/quote]
pozniej jest efekt w postaci zapieczonych nakretek
nie musisz na sile dokrecac
dolna nakretka to jest kontra wiec wystarczy ja z wyczuciem dokrecic zebys za poł roku mogł bez problemu ja odkrecic
E
Erda 450
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 29 lip 2009, 15:53
Lokalizacja: Wisła

Post autor: Erda 450 »

Wykręciłem cala kolumnę,pól dnia gwint leżał w ropie,później popsikałem odrdzewiaczem,zapiolem do imadła i tylko wykrzywiłem klucz,a śruba ani drgnęła,nie wiem co za baran to tak dokręcił.Spróbuje jeszcze nagrzać nakrętkę,jak to nie pomoże to już nie wiem.Najwyżej wytnę te nakrętki i kupie nowe.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Co to w ogóle za gwint (firma)?
t
tajpej

Post autor: tajpej »

moja rada podgrzać nakrętki palnikiem żeby zwiększyły objętość i lekko pójdą potem wyczyścić i smar :grin:

jak tak samo miałem przy jednym gwincie i podgrzanie pomogło :crazy:
Awatar użytkownika
ajuztam
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 10 lis 2008, 19:05
Lokalizacja: Bublin

Post autor: ajuztam »

a nakretki nie maja czasem zabezpieczenia w postaci malych srub imbusowch tak jak w moim weitecu?
DO NOT TROUBLE TROUBLE, UNTIL TROUBLE TROUBLES YOU.
E
Erda 450
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 29 lip 2009, 15:53
Lokalizacja: Wisła

Post autor: Erda 450 »

zabezpieczenia nie maja na bank,a firma gwintu to K&b tuning.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”