Polo 6N BY CORMAX

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Polo 6N BY CORMAX

Post autor: cormax666 »

Witam wszystkich posiadaczy 6N'ek. Wiec tak, chciałem kupić mojemu kociakowi małego pomykacza o banalnej konstrukcji gdzie części zamienne będą kosztowały 9,99zł :crazy: Wiec szukałem tak do 3tys jakiegoś polusia i kuzynka nagle spadła mi z nieba jak CH.J na Mariole ! ( TEEE KUZYN CHCESZ KUPIĆ FURE ZA 1500zł ?! ) więc pojechałem z kumplem zobaczyć to coś i widzę smutne zastałe polo :eek: ale jak podniosłem machę to miałem gały jak 5zł :shock: i tak zostałem właścicielem POLO 6N z silnikiem AFH za 999,99zł :beach: na razie parę fotek z prac.

Model : 6n
Rok produkcji : 1997
Wersja : 3-drzwiowa Hatchback
Silnik : 1.4 16V AFH 101km
Kolor : LC9Z

Wyposażenie :
- 2X Airbag
- Centralny zamek
- Podgrzewane el. lusterka
- Podgrzewane spryskiwacze szyby
- Podgrzewana tylna szyba
- El. szyby
- Kubełki regulowane sportsamschwarz z dzielona tylna kanapą i zagłówkami
- Głośniki w drzwiach
- ABS
- Szerokie zderzaki
- 4X tarcze hamulcowe
- Halogeny
- Szyberdach korbotronik :grin:
- Regulacja kierownicy

Co jest zmienione :
- Usunięta tylna wycieraczka
- Tylne lampy hella dymione
- Rygle z prowadnicami passat B5
- Smoked front wszystkie lampy i kierunki ori hella
- Amory SACHS plus sprężyny H&R -40
- Nowy wózek zawieszenia
- Nowe wszystkie klocki i tarcze
- Rozpórki kielichów przód i tył
- Felgi MIM 1900
- Silnik po remoncie
- Dolot własnej konstrukcji 75mm z kwasa filtr K&N
- Świece irydowe NGK
- Silikonowe niebieskie przewody zapłonowe
- Nowa cewka SWAG, kopułka bosh + palec
- Olej valvoline durablend 10w40
- Kolektor wydechowy 4-2-1 kwas, tłumik końcowy hartmann
- Skrzynia biegów po regeneracji z polo 6N2 ETD
- Nowy rozrząd + pompa wody
- Usunięty EGR
- Alu płyta ryflowana pod silnikiem
- Podniesiona maska na zawiasach

Pierwsza fotka jak kupiłem czarnego

Obrazek

Po jakimś czasie się zabrałem za remont i takie tam :cool:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na czasie będzie robiona blacharka, konserwacja i podwozie z zawieszeniem już pomalowane
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 19:49 przez cormax666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Popraw nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu oraz niedziałające de fakto linki zamień na miniaturki
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

niby jak ? jak nic innego mi nie wchodzi
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

Miniaturki bardzo fajnie robi się z picassy online :)
No i witam kolegę z Darłowa :P Zobaczymy co z tego polinka za tysiaka będzie :D
Awatar użytkownika
Slejsz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 05 cze 2014, 14:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Slejsz »

Historia identyczna jak z moim 6n - praktycznie ta sama kwota, to samo wyposażenie i to samo zaskoczenie przy podniesieniu maski :mrgreen:
Szczerze kibicuję przy odbudowie.
'97 6N AFH| '98 6N AFH| '80 Derby 86c | '84 Derby 86c | '77 86
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

No to powiem że Ci się trafiło ;) Doprowadź to auto do dobrego stanu, zrób jakieś ciekawe modyfikacje bo warto, tych aut z tym silnikiem już coraz mniej. Powodzenia!
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

Dzięki chłopaki :piwo: chcę doprowadzić do super stanu przy tym nie niszczyć elementów i nie przekombinować, jak coś to ori części zawsze odkładam, na czasie zrobię więcej fotek bo nie robiłem podczas prac bo jeszcze nie wiedziałem że polo trafi na jakiekolwiek forum :banghead:
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Ładnie furke ogarnąłeś, jak się sprawuje silnik? :) Od jakiego auta masz rygle w drzwiach?
d
danio040
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 15 cze 2013, 20:52

Post autor: danio040 »

Jest napisane, że z Passata B5...

Co do furki, bardzo fajna, czekam na dalsze mody bo sam mam czarnulkę i może coś "odgapię" :good:
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

rygle chyba pasek albo golf 4, koledze powinełem z jego graciarni, prosta sprawa żeby zamontować i fajnie wygląda :) Silnik ma kopniaka i się fajnie wkręca na obroty, jeszcze trochę i będę myślał o turbinie z fiata punto GT turbo, tak na spokojne 140 kucyka
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Uturbic ten silnik to niezły pomysł. Ciekawy jestem jak by to chodziło z turbo, ktoś z forum chyba już do tego silnika wkładał turbo albo do 1.6 16v.
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Pomysł niezły, ale koszty już spore. A do tego kiepska żywotność takich cudów. Lepiej sprzedać co się ma i budżet na turbo wydać na zdrową serię GTI. Dłużej pocieszy, choć też mocy braknie. Plusem to, że łatwiej się sprzeda i przesiądzie na coś mocniejszego, bo takich rzeźb nikt nie kupuje praktycznie.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
Slejsz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 05 cze 2014, 14:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Slejsz »

Ja bym sobie dał spokój na Twoim miejscu z turbo w tym silniku. Prawdopodobnie taki sam przyrost mocy osiągniesz na ITB i hybrydzie z 1.6 a sam silnik nie będzie przez to tak nadwyrężony jak przy turbo. Przedewszystkim będzie to o wiele tańsze ;)
Pomijam już tak zaawansowane modyfikacje jak w berg cupie gdzie te silniki mają minimum ~180KM :lol:
'97 6N AFH| '98 6N AFH| '80 Derby 86c | '84 Derby 86c | '77 86
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

czorny będzie śmigał u mnie do końca, poza tym tak sobie myślę o turbo, jeśli będę tylko 3 razy w roku na lądzie to sprzedam go na części :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”