[6n] Montaż wyposażenia- cena/opłacalność.

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

m
michcio12321
Newbie
Newbie

[6n] Montaż wyposażenia- cena/opłacalność.

Post autor: michcio12321 »

Witam wszystkich.
Chciałbym urozmaicić wyposażenie w moim Polo 1.4l 98r. 2/3drzwi.
Jestem nowy na forum i niedawno kupiłem polo które jest kompletnie "gołe" pod względem wyposażenia.
Ogólnie auto jest zdrowe, mechanicznie wszystko w jak najlepszym porządku (m.in. dlatego taki goły). Chciałbym mieć takie wyposażenie jak centralny zamek, alarm, ABS, wspomaganie, el. szyby, el. lusterka, klima, AirBag itp.
Od razu mówię że jestem całkowicie zielony co do samochodów stąd właśnie taki post. Moglibyście poradzić co się wgl da zrobić, jakie by były ewentualne koszty części i montażu tego (nie chce maczać rąk w czymś na czym się jak narazie kompletnie nie znam) oraz co jest warto zrobić? Może jakieś inne pomysły jeszcze na wzbogacenie tego polo?
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant

Post autor: MarioGTI »