Polo 6N czyli Groszek made by sexprience

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
sexprience
Raczkujący
Raczkujący

Polo 6N czyli Groszek made by sexprience

Post autor: sexprience »

Po przywitaniu się w odpowiednim dziale i otrzymaniu wiadomości od vwmaro, że czeka na temat o aucie... oto jest! :) .

Historia: Na wstępie chciałem przywitać wszystkich tutaj zgromadzonych! :piwo:. Jestem nowy w branży, ale mam nadzieje, że z waszą pomocą jakoś będzie łatwiej zacząć, a raczej kontynuować modzenie mojego groszka, gdyż poprzedni właściciel już się za to zabrał. Polo jest w moich rękach od lutego 2014 roku. Wyjechało z Wrocławskiego salonu w 1999 roku. Jako, że prawo jazdy posiadam stosunkowo nie długo to niestety z mojego braku doświadczenia zaliczyłem już pierwszą kolizje :grin: i Groszek dostał trochę po prawym boku :cry: i do wyciągnięcia jest próg, wymiana drzwi oraz zrobienie skorodowanego prawego tylnego nadkola. :amen:

Model: Polo 6N
Rok: 1998
Wersja: 3D
Silnik: 1,4 60 KM (44 kW)
Kolor: Cosmicgruen LA6P Volkswagen
Koła: Zima: Nie wiem co to za koło ? - Opona: 165/50 R14 Lato: ATURA R15 4x100 - Opona przód: 175/50 R15 Opona tył: 195/45 R15

:arrow: Lista modyfikacji samochodu:
- Lampy tył Hella Black.
- Obie rejestracje na mocne rzepy, aby ramka nie hałasowała. / Jednak ramki wróciły, rzepy przestały spełniać zadanie i po każdym myciu tablica słabo się trzymała.
- Przyciemniona tylna szyba i 2 boczne.
- Alarm.
- Elektryczne szyby
- Elektryczne, ogrzewane lusterka.
- Osłona słoneczna na przedniej szybie.
- Wymienione lampki oświetlenia tablicy + 2 żarówki ledowe.
- Zawieszenie gwintowane TA-TECHNIX.
- Wymienione linki ręcznego na nowe. (22.03.2014)
- Tarcze przód + klocki wymienione na nowe. (22.03.2014)
- Szczęki tył wymienione na nowe. (22.03.2014)
- BRA na maskę szyta na zamówienie, zielone nici w kolorze auta.
- Boczne kierunki zastąpione zaślepkami Wolfsburg Edition.