[9n3] problem z silnikiem 1.4tdi 70km

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bartek8700
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 12 wrz 2013, 7:37
Lokalizacja: szczecin

[9n3] problem z silnikiem 1.4tdi 70km

Post autor: bartek8700 »

słuchajcie mam problem mianowicie przyjechałem z trasy w tracie miałem moment ze auto jak by przerywało mi przez chwile potem było ok potem zaparkowałem je i po 3 h chciałem odpalic i juz nie szło samochód kreci normalnie tak po ok 15 -20 sekundach zaczyna załapywac i dalej nic tak jak by paliwa nei dostawał co moze sie dziac sprawdzałem czy paliwo idze do filtra i wychodzi z niego wszystko jest normalnie. moze ktos mi cos doradzic?
Polo 9n3 UNITED 2008r 5d
1.4
TDI 70km BNM
Obrazek
k
kozacki
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2014, 14:26

Post autor: kozacki »

Miałem podobny problem ale z benzyniakiem 6n, zwłaszcza jak była wilgoć, winna była cewka zapłonowa, spróbuj wymienić i zobacz efekty, koszt cewki to od 50-100zł
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""kozacki""]Miałem podobny problem ale z benzyniakiem 6n, zwłaszcza jak była wilgoć, winna była cewka zapłonowa, spróbuj wymienić i zobacz efekty, koszt cewki to od 50-100zł[/quote]
:banghead: w dieslu nie ma cewki, nie znasz się nie pisz bredni
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

filtr kiedy wymieniany? może woda w paliwie?
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Zacznij od podpięcia komputera i odczytania błędów.
Lenistwo drogą do postępu
r
ralfbox
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:58
Lokalizacja: Gilowice

Post autor: ralfbox »

ja bym obstawił albo czujnik położenia wałka rozrządu albo uszczelniacze pompowtrysków, co do uszczelniaczy pompowtrysków to pierwsze objawy miałem jakiś 1,5 roku wcześniej zanim je wymieniałam, początkowo było bardzo sporadyczne i tylko i wyłącznie po przejechaniu dłuższej trasy powiedzmy powyżej 40km, na krótkich odcinkach do 15km nic się z silnikiem nie działo dopiero po tym 1,5 roku miałem tak że praktycznie po każdym dłuższym postoju musiałem długo kręcić zanim odpalił, ale nigdy mi się nie zdarzyło tak że w czsie jazdy przerywał mi silnik, start silnika z uszkodzonymi uszczelniaczami wyglądał tak:
https://www.youtube.com/watch?v=_PxJrewAsks
https://www.youtube.com/watch?v=k8P839D3B4Q

a co do czujnika położenia wałka rozrządu to miałem tak że czujnik mi nawalał tylko i wyłącznie gdy się porządnie rozgrzał(u innych pada tak że cały czas nie działa), a obojawy są takie że jest problem z odpaleniem samochodu, po odpaleniu najlepiej było silnik dobrze przegazować na luzie, bo sterownik silnika bez tego czujnika może działać ale potrzebuję sporo więcej czasu aby się dobrze "wyregulować" załapać kiedy który tłok jest na jakiej pozycji, a bez przegazówki bardzo często miałem tak że albo w ogóle nie ruszyłem, bo silnik miał tak mało mocy że nie dał rady wprowadzić samochód w ruch, albo tak że jak ruszyłem a chciałem wejść na troszkę wyżesze obroty tj ~1500 to silnika zaczeło dusić, szarpać i zawsze po chwili gasł.

uszkodzone uszczelniacze pompowtryków nie są widoczne w błędach na sterowniku, a uszkodzony czujnik już tak
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”