Wyłączenie centralnego zamka ...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
GGrzes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:09

Wyłączenie centralnego zamka ...

Post autor: GGrzes »

hej

chciałbym odłączyć centralny zamek w aucie na zimę.

na 99% jest to fabryczny centralny wraz z alarmem. wiem że po prawej stronie w bagażniku znajduje się pompa.

gdzie mógłbym łatwo odłączyć bezpiecznie centralny i w razie czego łatwo podłączyć z powrotem.

z góry dzięki.

pozdro
Awatar użytkownika
xm55
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: LU *****
Kontakt:

Post autor: xm55 »

[quote=""Maniack""] wiem że po prawej stronie w bagażniku znajduje się pompa.[/quote]
Skoro wiesz to tak po prostu wyciągnij wiązkę kabli wchodząca w pompę i centralny zamilknie...
W bezpieczniki to nie ma sensu się bawić bo centralny wspólnie na jednym bezpieczniku z innymi urządzeniami.

Tak w ogóle to dlaczego chcesz odłączać na zimę :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
GGrzes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:09

Post autor: GGrzes »

xm55 chce wyłączyć bo wystarczy jak teraz -3 stopnie i centralka głupieje, otwieram, ona się od razu zamyka i tak w kółko.
chyba sobie na zimę malucha albo cinquecento kupie :niewiem:

-- Nie Lis 23, 2008 11:18 am --

centralny odłączyłem ... auto otworzyłem :dance: :dance: :dance:
P
Przemo_I
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:03

Post autor: Przemo_I »

Moim zdaniem to nie centralka głupieje, tylko nie ma siły otwożyć któregoś zamka (najprawdopodobniej trochę przymarzł). W takim przypadku centralka automatycznie zamyka wszystkie zamki.

To samo jest w drugą stronę. Jak przy zamykaniu nie może któregoś zamka zamknąć to ponownie otwiera wszystkie drzwi.
Awatar użytkownika
GGrzes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:09

Post autor: GGrzes »

Przemo_I
no w tym wypadku się mylisz.

Gdy centralka była włączona rygle wyskakiwały w górę i za chwilę w dół. I nawet jak rygiel był w górę (drzwi powinny się otworzyć) i się nie dało otworzyć.
Wyłączyłem centralny - włożyłem kluczyk, przekręciłem, auto otwarte :geek:

być może gdy będzie duży mróz to nawet kluczykiem nie otworze no ale bynajmniej wejde do auta na te minus 2 czy minus 3 a nie że ludzie się ze mnie śmieją bo lekki przymrozek a ja tyłem wchodziłem :dance: :dance: :dance:

pozdr.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Przemo_I akurat ma rację.

Może czasami wydaje się, że wszystkie rygle są w górze, ale czasami wystarczy minimalne nie-do-otwarcie a po chwili central rygluje wszystko.

Wiem co mówię, bo sam tego doświadczyłem zeszłej zimy gdy musiałem wezwać nawet złodzieja, bo centralka zatrzasnęła mi zamki w momencie kiedy jedyny komplet kluczyków był w środku.... i też był mróz, a ja jeszcze nie miałem posmarowanych zamków....

Od tego czasu nauczyłem się zimą, rano , odłączać kluczyk od pilota - po odpaleniu silnika (kluczyk w stacyjce) ja mam w ręku pilota w trakcie skrobania ;-)
Awatar użytkownika
GGrzes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:09

Post autor: GGrzes »

koval
chyba, że jest tak jak mówisz i rygle wydawają się być całkowicie w górze, ale do końca jednak nie są otwarte drzwi i blokują.
możliwe.
co nie zmienia faktu, że po odłączeniu centralnego odpada 1 problem - bzikowanie rygli, raz w góre, raz w dół podczas mrozu.
a
ar1000
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:58

Post autor: ar1000 »

Ludzie wymontujcie zamki z drzwi, wyczyście i nasmarujcie raz na 5 lat można to zrobić to raczej nie kłopot. Po takiej operacji skończą się problemy. W polówkach,w seatach,zamarzanie zamków to typowa usterka, i problem leży w zamku nie we wkładce w klamce psikanie nic nie da. Na starym forum temat był poruszany 100-ki razy, jest nawet manual na ten temat z fotkami jak to zrobić. Zamarzanie wkładki to pikuś w szoku można to nawet o... też pomoże :lol:
Pozdrawiam.A.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”