[quote=""Corwyn""]Jeden kolega na starym forum zamieścił manuala jak wymienić szklanki, a paska i koła zębatego nie musisz ściągać wystarczy zablokować pasek plastikową obejmą zeby się nie zsunął a wałek podeprzeć klockiem lub kawałkiem drewna od strony aparatu zapł. i można działać.[/quote]
Ja pisałem ten opis

Nie posiadam niestety zdjęć z tej operacji, które były tam dołączone... Z pamięci jednak tak to robiłem:
1. odkręcamy pokrywę zaworów.
2. odkręcamy podpory wałka i ustawiamy je na gazecie w takiej samej kolejności; to ważne, ponieważ podpory mogą być przytarte odpowiednio do wałka.
3. odkręcamy osłonę paska rozrządu (o ile dobrze pamiętam).
4. spinamy opaską zaciskową ("trytytką"

) pasek rozrządu z kołem wałka coby się nie zsunął.
5. odkręcamy aparat zapłonowy.
6. po tym wszystkim wałek (z tego co pamiętam) powinien już bardzo łatwo dać się podnieść od strony aparatu; podnosimy go więc podpierając jakimś kołkiem dla przykładu.
7. wyciągamy stare szklanki palcami; z ostatnimi dwoma będzie trochę zabawy, ale po kilku próbach wyjdą na pewno.
8. szykujemy jakieś naczynie, do którego wlewamy trochę oleju, w którym maczamy nowe szklanki.
9. wkładamy nowe szklanki na swoje miejsce zaczynając od drugiej od strony koła; następnie pierwszą od strony koła oraz wszystkie pozostałe; taka kolejność sprawiła mnie najmniej problemów

oczywiście przy tych pierwszych trzeba się trochę nagimnastykować.
10. opuszczamy wałek i skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności; pamiętajmy, aby dokręcić podpory wałka z odpowiednią siłą (nie za mocno), żeby nie usłyszeć po odpalaniu dźwięku zamęczonego byka "wwwyyyyyuuuuuuuu uuuuu uu u".
11. dopijamy kolejne piwo i odpalamy auto ciesząc się z całkowitej ciszy
