[6n2] 1,4 tdi schemat wężyków do N75 i reszty zaworów

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

[6n2] 1,4 tdi schemat wężyków do N75 i reszty zaworów

Post autor: kaczor4011 »

witam!
jak w temacie :-D :-D
włożyłem silnik z mojego rozbitego polo do golfa 3 i nie pamietam jak byly (raczej sa źle- turbo ładuje max 0,6 bara :cry: )
Obrazek
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

ale w czym problem?? proste jak podlaczenie zarowki. Pompka podcisnienia dalej elektrozawrek i do gruszki turbiny. Tak samo reszta jak EGR czy klapy gaszace. Po to sa trójniki by zasilac od pompki prozniowej i te pozostale elementy.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

wesol, tu jest WG, sterowane nadciśnieniem!
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

To w zasadzie zadna roznica. Bo zapewne wezyk idzi eod kolektora przez elektrozawór do gruszki i tle.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”