[86c2f] Wymiana skrzyni

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
M32
Newbie
Newbie

[86c2f] Wymiana skrzyni

Post autor: M32 »

Witam !
Od razu mówię, że jestem nowy na forum i nie znalazłem interesujących mnie informacji.
Mam pewien problem z moją Polówką. Jest to wersja kombii, 1.3 w benzynie, skrzynia 4-biegowa. (55KM)
Mianowicie nie wchodzi drugi bieg, tzn wchodzi w 10% procentach, czyli tak jak wcale..
Obawiam się, że koszty naprawy są nieopłacalne w stosunku do wymiany skrzyni. Nie interesuje mnie wymiana na "piątkę", bo 4 mi całkowicie wystarcza na moje potrzeby. Prosiłbym o poradę w kwestii gdzie najlepiej zgłosić się w celu usunięcia wyżej wymienionej usterki małym nakładem finansowym (wiadomo o co chodzi :)), ponieważ sam nie znam się ( jeszcze? ) na naprawie samochodów. Oraz jaki mniej więcej będzie koszt tego przedsięwzięcia.

Jeśli, któryś z użytkowników forum potrafi na Górnym Śląsku i ma czas i chęci pomóc naprawić to oczywiście wolałbym to oddać w Wasze ręce niż do taniego "warsztatu".

Pozdrawiam ! :amen:
Czarna Perła
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz

Post autor: Czołg GT »

naprawa skrzyni zazwyczaj jest nie opłacalna w tym modelu :)jak wiesz że kupisz na bank dobra to kup inną, mniej zabawy będzie, kiedyś wymieniałem uszczelniacz wybieraka i źle ustawiłem drążek zmiany biegów i graniczyło z cudem wrzucić pierwszy bieg i wsteczny, sprawdz jaki masz stan oleju w skrzyni.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
M32
Newbie
Newbie

Olej jest, kumaty w tych sprawach znajomy po przejechaniu się u "próbach" wrzucenia "dwójki" stwierdził, że to prawdopodobnie synchronizator...
Czarna Perła
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk

Post autor: kolunio21 »

M32