Witajcie. Nie wiedzialem jak nazwac temat. Przejde odrazu do opisania problemu. Polo 6n2 2000r 1.0 AUC, olej powinien byc wymieniony 2 tys km temu. -11 C odpalam polo chwilke postalo i ruszam 200 metrow kontrolka oleju sie zapala i przy niej kontrolka akumulatora, moc spada, samochod gasnie, odpalam robie 100m, obie kontrolki, spada moc, gaśnie no i juz na amen. Nie idzie go odpalic, probuje zakrecic ale tak jakby aku padniety.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:42 przez Zoodix, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź w jakim stanie jest aku i ładowanie , codo oleju stan oraz przesadziłeś z wymianą ale znam przypadki przejechania nawet ponad 20 tyś na jednym oleju 15W40.
bylem wlasnie w samochodzie i tak wyskoczyl blad :engine start blocked by immobilizer skasowalem go ale nie moge uruchomic dalej. Slysze jak strzela z rozrusznika ale nawet silnik nie drgnie. Oleju troszke ponizej minimum. A i aku ma 11.40v
aku słabe , może to jego wina lub rozrusznika , sprawdź paski altka i rozrządu tak na wszelki wypadek . podejrzewam jeszcze zimny silnik i odma popiła oleju ,ale może ktoś pomoże z większym doświadczeniem z tym silnikiem .
dlugo mi zajmie wywalnie odmy z samochodu i wyczyszczenie jej? bo z tego co wiem nie byla czyszczona bardzo dawno i jednak chce tam zaglądnąć a teraz to zimno jak cholera.
Siemanko. No i bylem w garazu akumulator podladowalem mial 12.2v , wrzucilem 5 bieg popchnelem go no i probowalem z rozrusznika, krecil ale slabo, tak jakby cos sie zastalo niewiem, jakies porady ?
[quote=""Zoodix""]mowil gosciu ze bedzie dobry[/quote]
Mówił jak go Ci naładował czy co ? Jeśli słabo kręci to mimo wszystko spróbuj odpalić od drugiego auta. a Co do oleju to myśle jak masz troche poniżej minimum to nic złego się nei powinno stać z silnikiem.
[quote=""Zoodix""]Siemanko. No i bylem w garazu akumulator podladowalem mial 12.2v , wrzucilem 5 bieg popchnelem go no i probowalem z rozrusznika, krecil ale slabo, tak jakby cos sie zastalo niewiem, jakies porady ?[/quote]
poniżej 12,3V aku się nadaje do ładowania lub wymiany , przy rozruchu napięcie nie powinno spaść poniżej 10 V .