Witam
Silnik 1.4 16V BBZ (101KM)
Aktualnie po wymianie uszczelniaczy zaworów (w tym tygodniu) - prawdopodobnie po przegrzaniu silnika - od zakupu trzy lata i sukcesywne powięszające się zużucie oleju
Cały czas pali się kontrolka spalin oraz sporadycznie EPC, błędy sprzed wymiany uszczelniaczy jeszcze nie wykasowane.
Błędy:
16786 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin zbyt duży przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17961 Czujnik ciśnienia paliwa/atmosferycznego - zakres/zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17912 Nieszczelność układu ssącego
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy dobrze kombinuję że lamba do wymiany i EGR do czyszczenia/wymiany??
Dziękuję za info:)