[6n2] Zerwany pasek Klinowy co teraz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
MIKRUS
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:18
Lokalizacja: GDAŃSK

[6n2] Zerwany pasek Klinowy co teraz

Post autor: MIKRUS »

Witam . Szczęscie w nie szcześciu jutro chcialem jechac do mechanika wymienic pasek . Potrzebuje pomocy ! Wracajac do domu nagle zerwał sie pasek klinowy , w srodku pali mi się lampka od aku i nie moge skrecac prawidłowo kołami tak jak bym nie mial wspomagania a nawet ciezej . Pasek wczesniej piszczal przy zimnym silniku . Wiecie moze jakie konsekwencje moge poniesc po jego zerwaniu teraz . Dodam tez ze alternator jest nowy , Mam nadzieje ze rozrzad nie uszkodził mi sie :( auto normalnie odpala gaz wszystko tez tylko pewnie z aku teraz prad ciegnie :(
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

konsekwencja to brak prądu :grin: rozładowuje ci się aku bo nie ma prądu z alternatora
zakładaj nowy i tyle
Awatar użytkownika
MIKRUS
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:18
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: MIKRUS »

ciezko bedzie dojechac do mechanika jak kolami nie moge pozadnie krecic ... moge go smialo odpalic jutro i jechac na samym aku nic nie nie stanie ?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

nie wiem czy starczy ci prądu
diesel sporo ciągnie
pod obciążeniem świateł i ogrzewania możesz nie dojechać
u ciebie jest na rolkach więc ciężko
mało miejsca ogranicza pole działania
postaraj się samemu założyć pasek
Awatar użytkownika
MIKRUS
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:18
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: MIKRUS »

to zjakie 4 km to chyba da rade spokojnie
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

bez problemu
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kup nowy pasek , sprawdź wszystkie kola napędzane tym paskiem czy nie mają luzów, itp... , oraz napinacz, sprzęgiełko rolki altka[ pokręć i zatrzymaj a wirnik altka powinien się obracać].jeśli pasek wieloklinowy nie dostał się pod rozrządu to wszystko ok. pilnuj temperatury silnika nie mam pewności co napędza pompę wody 1,7 w 1,9 też pasek wieloklinowy.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

tu masz temat.. trochę ci pomoże
viewtopic.php?f=20&t=8518
Awatar użytkownika
MIKRUS
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:18
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: MIKRUS »

z tego co wywnioskowalem to nie warto jechac bez tego paska moze lepiej posiagnac go do tego mechanika
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

najlepiej tak na hol tylko uważaj brak wspomagania kierownicy oraz hampla jak silnik nie pracuje .
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”