Autko jest z 1995 roku, w/g licznika ma przejechane 205 tys. km, silnik 1.4 AEX /60KM MPI/.
Po uruchomieniu zimnego silnika, czuć benzynę, jak się zagrzeje śmierdzi katalizator. Na zimno pracuje dobrze, jak się zagrzeje wpada w wibracje, ale nie zawsze.
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code:
2 Faults Found:
00533 - Idle Speed Regulation
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
Próbowałem wykonać adaptację przepustnicy i kończy się to komunikatem ERROR w pierwszym z 4 pól pomiarowych. Czasem od razu, czasem po chwili. W blokach pomiarowych położenie przepustnicy jest albo Idle, albo Partially open, nigdy nie widzi pełnego otwarcia, niemniej wartość napięcia w pierwszym polu zmienia się proporcjonalnie do wciśnięcia pedału przyspieszenia. Błędu 00533 nie da się skasować na procującym silniku, natychmiast powraca. Po próbie adaptacji przepustnicy pojawia się błąd, że nastawy podstawowe nie zostały wykonane (czy jakoś tak).
Sonda pewnie jest do wymiany, ale nie mogę wykręcić starej, próbowałem bić drewnianym młotkiem po kluczu ale i to na nic, bez podgrzania palnikiem pewnie się nie obejdzie.
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... 5JLEVORA==
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... 9OSSxFTkQ=
