wycieraczki przednie, silniczek wycieraczek
: 08 lut 2011, 13:27
Witam wszystkich!
Problem dotyczy przednich wycieraczek. Nie działały , więc myślałem że coś z silniczkiem jest nie tak wiec zdjąłem. Popatrzyłem i stwierdziłem, że wszystko wporzo, podłączyłem pod zasilanie- działa. Okazało się, że problem tkwił w zapieczonej tulejce w jednej z wycieraczek. Posmarowałem, poruszałem i poszło. Tylko jak włożyłem cały mechanizm wraz z silniczkiem to działa tylko na pierwszym biegu (drugi nie) i co ciekawe wycieraczki nie chcą powrócić do poziomego położenia. Wygląda to tak: włączam pierwszy bieg i wycieraczki chodzą (zgarniają pięknie z całej szyby jak pierwotnie przed naprawą) i jak wyłączę to nie chcą położyć sie poziomo. zostają pod pewnym kątem tj ok 30st na szybie i strasznie mnie to irytuje. tzn dochodzą do położenia poziomego ale w ostatnim momencie tak jakby się odbijały i pozostają pod kątem. Moze ktoś wie co to jest? Przyznam się, ze tylko trochę pokręciłem taką śrubką co jest na obudowie silniczka- nie wiem do czego służy? Może też ktoś wie. Ale gdy wkładałem, pozostawiłem w takim położeniu jakim była. Z góry dziekuje za wszelkie rady i wyjaśnienia.
Problem dotyczy przednich wycieraczek. Nie działały , więc myślałem że coś z silniczkiem jest nie tak wiec zdjąłem. Popatrzyłem i stwierdziłem, że wszystko wporzo, podłączyłem pod zasilanie- działa. Okazało się, że problem tkwił w zapieczonej tulejce w jednej z wycieraczek. Posmarowałem, poruszałem i poszło. Tylko jak włożyłem cały mechanizm wraz z silniczkiem to działa tylko na pierwszym biegu (drugi nie) i co ciekawe wycieraczki nie chcą powrócić do poziomego położenia. Wygląda to tak: włączam pierwszy bieg i wycieraczki chodzą (zgarniają pięknie z całej szyby jak pierwotnie przed naprawą) i jak wyłączę to nie chcą położyć sie poziomo. zostają pod pewnym kątem tj ok 30st na szybie i strasznie mnie to irytuje. tzn dochodzą do położenia poziomego ale w ostatnim momencie tak jakby się odbijały i pozostają pod kątem. Moze ktoś wie co to jest? Przyznam się, ze tylko trochę pokręciłem taką śrubką co jest na obudowie silniczka- nie wiem do czego służy? Może też ktoś wie. Ale gdy wkładałem, pozostawiłem w takim położeniu jakim była. Z góry dziekuje za wszelkie rady i wyjaśnienia.