Cześć
Mam problem z dokładnym ustalaniem czy na pewno wszystkie rurki idące od gaźnika są podłączone w odpowiedni sposób.
Zanim zakupiłem auto ktoś wymienił w nim gaźnik i chyba coś namieszał. Jest tam taki trójnik i to też miesza sporo bo nie wiadomo co gdzie ma iść:/.Niby auto jeździ ale wątpię żeby na pewno wszystko było ok. Byłem już kiedyś na regulacji gaźnika i "fachowiec" powiedział mi, że wszystko jest ok ale wiadomo jak to z nimi jest:/. Dodam, że z jednej z rurek nie wiem jakim cudem wywalało mi niewielkie ilości oleju przez taki zaworek w obudowie filtra powietrza, a ogólnie silnik jest w dobre kondycji więc nie powinno być takiej opcji. Dlatego myślę, że coś jest nie tak po podłączane. Poza tym auto muli na zimnym silniku, pewnie dlatego, że źle sterują gaźnikiem te podciśnieniowe rurki. Silnik to 1.0 HZ 45KM a gaźnik Pierburg 1B3, Jeśli ktoś posiada taki silnik prosiłbym o dokładny opis, co gdzie ma iść, a najlepiej zdjęcia + opis. Z góry dzięki, mój mail woda65@wp.pl