Świece,filtr paliwa,czujnik tem wody

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Świece,filtr paliwa,czujnik tem wody

Post autor: christopherek »

Z góry sorki,wiem że mogłem się podpinać pod każdy z tematów osobno ale mam za dużo pytań i cieżko byłoby pilnować wszystkich tematów na raz.
Pytanie nr1
Ostatnio w moim gti zrobiło się tak że praktycznie nie mam ssania,sprawdzałem i króćcu mam pierwszy od strony bloku silnika niebieski czujnik,drugie miejsce to zaślepka.I teraz pytanie moje gdyż w etce widnieje wyraźnie że to ajv potrzebny jest 4 pinowy zielony czujnik podczas gdy ja mam niebieski.Wiem ze czujnik zmieniany był przez mojego kolegę który wcześniej jeździł autem po sprowadzeniu,gdyż na desce pokazywało mu tylko 70stopni.Dodam że auto teraz rozgrzewa się do 90stopni na desce,nie kicha nie przerywa,spalanie też raczej w normie gdyż na pełnym zbiorniku w mrozy zrobiłem 600km w tym 90% trasa,10% korki warszawskie.Auto pali zawsze za pierwszym strzałem tylko obroty ma 800 i po chwili wchodzą na 1000 i jak się zacznie rozgrzewać to spadają na 800 i już się tak utrzeymują.drażni mnie to bo do tej pory było ok odpalam ssanie obroty 1200 i spadały do 800.Auto ciągnie jak przystało na gti,nie ma problemów z osiągnięciem +-200km/h tylko to ssanie.dodam ze jak odpalam za chwilę już jest ok.czy to moze byc wina czujnika ze jest niebieski zamiast zielonego?kolega który ma gti mówi ze ma właśnie zielony.po nowym roku bedę sprawdzał jeszcze na vag-u jaka tem jest na desce a jaka podaje do kompa.
Pytanie nr2
Chcę wymienić świece profilaktycznie bo tego przy wymianie rozrządy jakoś nie zrobiłem.
Jakie świeczki najlepiej do ajv?czy jedno czy trójelektrodowe?
Pytanie nr3
Filtr paliwa jaki do ajv bo w etce nie mogę odnaleźć?Firma nieważna bo to raczej bez róznicy,ważne żeby to też zmienić
Pytanie nr4
Czy falujące obroty(*delikatnie w zakresie 850-1000) na jałowym to oznaka zabrudzonej przepustnicy?dodam że na vag-u wychodzi tylko jeden bład-nastawnik przepustnicy-czy to tyczy się padniętego silniczka krokowego bo raczej nie da rady go w żaden sposób wyczyścić?
wraz z wymianą filtra paliwa,czujnika jeśli się okaże potrzeba,świec bedę czyścił przepustnicę i robił adaptację tylko co z krokowcem?
Pytanie nr5
Ostatnio zauważyłem że podczas dojeżdzania do skrzyżowania na biegu i przy prędkości ok30km/h wciskam sprzegło i zaczynam hamowac hamulcem obroty delikatnie wzrastają do ok 1000 obr i jak się zatrzymam i puszczę hamulec stabilizują się. Pytanie moje czy ma to związek z przeputnicą,silniczkiem krokowym czy może odma jest zasyfiona i wypadałoby ją też wyczyścić?
Pytanie nr6
Ostatnie choć już pytałem w innym temacie-od jakiegośc czasu nie zaświeca się kontrolka braku płynu do spryskiwaczy.etka nie pokazuje że pompka jest z jakimś czujnikiem,do pompki dochodzą tylko 2 kabelki a więcej nie widac przy zbiorniczku żeby jakiś czujnik był?kontrolka powinna się zaświcic przy zapłonie i gasnąc jak jest płyn,świeci również jak płyn się skonczy i piszczy tak samo jak żebrak od paliwa.ma ktoś pomysł na to?
to wszystkie bolączki mojego gti,trochę się tego nazbierało ale po nowym roku biorę się za wymianę wszystkiego co napisałem bo chcę ogarnąc je do stanu jaki spełni moje oczekiwania,bo nie luie pewnie jak każdy gdy jest coś nie tak.wszystkie te usterki nie są na tyle poważne żeby mnie mocno martwiły ale chcę mieć wszystko na tip-top a że mam kolegę mechanika który głownie auta vag (tdi) naprawia więc autko trafi w dobre ręce.nie chcę oszczędzać na materiałach tylko wszystko ma być sprawne.mam nadzieję że z pomocą kolegów z forum ogarnę wszystko gdyż mój mechanior głownie lubi dłubać tdi no w benzynach z takimi pierdołami też sobie poradzi.pozdrawiam
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

ad 1 Może przez zabrudzoną przepustnicę obroty nie trzymają się na zadanym poziomie
ad 2 świece najlepiej trój elektrodowe takie daje fabryka Polecane firmy bosch beru ngk
ad 3 Filtr paliwa zobacz jaki masz czy na metalowe opaski czy plastikowe zatrzaski ( filtr jest z tyłu pod autem za bakiem)
ad 4 i 5 Falujące obroty to objaw zabrudzonej przepustnicy.
ad 6 Jesteś pewien że miałeś taką kontrolkę. Bo mi nic nie wiadomo aby taki bajer był ori w 6n.
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

thx za odpowiedź.odnośnie kontrolki płynu w gti jest na bank bo mi się zaświecała,a to mi się nie zdawało
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

ad 3

Filtron PP 905
Mann WK 512
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”