Czujnik temperatury Pierburg 1B

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Czujnik temperatury Pierburg 1B

Post autor: Exodos »

Mam takie zapytanie, czy czujnik temperatury płynu do ssania, ma jakieś wartości liniowe czy działa na zasadzie bimetalu ?
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

bimetal
Obrazek
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

Ok, bo myślę zrobić manualne wyłączanie ssania automatycznego, bo się za długo wyłącza, dopiero po 10 km.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

a wskaźnik od temp. co pokazuje?
Obrazek
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

Ssanie dopiero wyłącza się jak wskaźnik przekroczy to pole początkowe od lewej, wtedy się wyłącza.
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

Odświeżę temat, zrobiłem obejście czujnika temperatury płynu na przełączniku, sprawa ma się tak, jak przełącznik jest rozwarty to ssanie jest na ok. 2.000 RPM, jak przełącznik jest zwarty to ssanie spada do 1.800 RPM, natomiast dalej po przejechaniu ok. 8 km ssanie się wyłącza i obroty się trzymają na poziomie ok. 800-900 RPM, już mnie drażni ten gaźnik, lada moment jak nic nie wykombinuję to wrzucam manualny i tyle.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Exodos wymień silnik na monowtrysk i tyle :D
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

[quote=""vwkas18""]Exodos wymień silnik na monowtrysk i tyle :D[/quote]


Jakaś bardziej konstruktywna opinia ??
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

zmień na monowtrysk bo jest mniej problemów z odpalaniem, nie trzeba nic regulować, łatwiej zapanować nad spalaniem.
Obrazek
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

Nie chce nic dokładać do tego auta, to jest tylko dupowóz i tyle.
A jeśli już monowtrysk to co trzeba mieć i jaki koszt się tego kształtuje ?
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

Podnoszę temat, zrobiłem obejście czujnika temperatury płynu, ten co niby jest na bimetalu, fakt faktem, jakby obroty trochę zmalały, ale dalej coś steruje tym ssaniem, co tam jeszcze siedzi ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”