Polo 1.0 Kat. Gdy pada ciezko odpala.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adam_adam91
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:20
Lokalizacja: Bielawa

Polo 1.0 Kat. Gdy pada ciezko odpala.

Post autor: adam_adam91 »

Witam wszystkich polo maniakow:) dodam ze jestem tutaj nowy :yahoo:

Mam Polo 1.0 KAT. 97r Wszystko seryjne
i problem z odpalaniem podczas mocnych deszczy. Jak pada to nieraz (nie zawsze) mam problem ze przy odpalaniu musze wciskac gaz zeby zapalil. Nieraz wchodzi na obroty po czym gasnie i po tym rowniez musze go gazowac zeby odpalil. ostatnio czesto pada i czesto to sie dzieje. Wie moze ktos przez co tak sie dzieje? Nic nigdzie na ten temat nie moge znalezc.

2 problem to niewielkie ogniwa rdzy. (glownie drzwi kierowcy) sa to plamki na ok 1cm i nie sa glebokie. jak to przed zima zakonserwowac?

Pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych!!
I <3 German Style

Czarna Wdowa
viewtopic.php?f=29&t=29308
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

za słabo szukałeś :) na 80 % przewody zapłonowe do wymiany i tak na przyszłość przedstawiamy się w dziale Offtopic

pozdro :crazy:
Awatar użytkownika
adam_adam91
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:20
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: adam_adam91 »

Dzieki za odpowiedz. Pozniej zobacze z tym co i jak. :)
I <3 German Style

Czarna Wdowa
viewtopic.php?f=29&t=29308
M
MaGdAlEnA
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 30 sie 2010, 18:21
Lokalizacja: Konin

Post autor: MaGdAlEnA »

Hej.Bardzo możliwe, że to kable, ale pod uwagę powinieneś wziąć również cewkę zapłonową. Miałam podobną sytuację ze swoim polem i wymiana kabli niestety nic nie dała mimo, że latała po nich iskra. Choć z pewnością ich wymiana nie była nadaremna, ale dopiero wymiana cewki dała oczekiwany rezultat;)Pozdr.
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

Najprawdopodobniej przewody kopułka lub cewka ale nie napewno hehe ja miałem podobną sytuacje zawsze gdy padał deszcz (robiło się chłodniej) miałem problemy z odpaleniem wymienilem wszystko odnosnie WN i dupa okazało sie ze padł czujnik temp cieczy chłodzącej silnik i nie miałem ssania potem jak sie zagrzał to juz nie było kłopotów. Jak bedziesz miał rano problem z odpaleniem to odepnij wtyczkę z czujnika i zobacz czy zapali jak załąpie bez problemu to czujnik, jak nie to w wilgotny wieczór patrzec czy przeskakują łuki z kabelków. Pozdro
m
maxsis
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2010, 21:28
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: maxsis »

Miałem dokładnie ten sam problem rok temu w zimie, i tak samo jak kolega wyżej wymieniłem wszystko odnośnie WN i okazało się że to nie to, również padł mi wtedy czujnik cieszy i po prostu jeździłem bez ssania, więc kolego możesz wymienić wszystko od WN bo to na pewno nie zaszkodzi, chyba że masz ograniczony fundusz to zacznij najpierw od czujnika cieczy...sprawdz go tak jak pisał kolega, może to właśnie on
Awatar użytkownika
adam_adam91
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:20
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: adam_adam91 »

w takim razie mam ostatnie pytanko :) gdzie ten czujnik cieczy sie znajduje? moze ktos ma jakies zdjecie? Niestety na ten miesiac juz brak jakichkolwiek funduszy poniewaz kupilem poszezana stal na przyszly sezon:) Dziekuje za odpowiedzi
I <3 German Style

Czarna Wdowa
viewtopic.php?f=29&t=29308
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Czujnik masz pod aparatem zapłonowym, Czujnik jest w rozgałęzieniu węży chłodniczych.
Foto (zdjęcie użytkownika jq_)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”