Problem z odpaleniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

Problem z odpaleniem

Post autor: LukSc »

Witam . SPrawa ma się tak :jak autko postoi prze znoc wsiadam krece , pompa się załącza, kręci rozrusznik . ale nie zalapie. dopiero za 6-7 razem łapie i po dodaniu gazu wchodzi na obroty .. mam autko w gazi eale zawsze odpalam na benzynie. nie wiem co jest grane.


za wszelkie rady dziekuje :buba:
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

po pierwsze zdiagnozuj czy to czasem nie uwalony czujnik temperatury,
Zrób taki test, odłącz wtyczkę czujnika i odpalaj z rana na benzynie , jeśli odpali bez problemu to znaczy że uwalony czujnik masz i go wymień.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Bufur
Początkujący
Początkujący
Posty: 189
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:31
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bufur »

1. benzyna , najlepiej było by jakbys miał za pomarańczowy pasek
2. spróboj awaryjnie zapalić a mianowicie przekrecic kluczyk , wcisnac pedał gazu i trzymać włączony przycisk od przełanczania gazu, jak odpali odrazu bez problemow to znaczy ze cos z benzyna jest. A jak nie to jakis czujnik temp , aku albo cos wiecej
3. rat4 rady zobacz bo to wymaga wiecej czasu niz 2 pkt wyzej
4...
Pozdro
L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

Post autor: LukSc »

autko idzie na diagnoze w czwartek.
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

Witam
Mam ten sam problem, identyczne objawy. Rano autko nie chce palic dopiero za 5-6 razem ale jak już się zagrzeje to będzie palił za każdym razem. Wymieniłem przewody i świece NGK nic nie pomogło. Zauważyłm że problem występuje gdy pada deszcz. Rozdzielacz też wyczyszczony.
z
zuziaghost
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 08 maja 2010, 19:43

Post autor: zuziaghost »

mam dokładnie ten sam problem. gdy pada są problemy z odpaleniem.
byłam u elektryka bo myślałam ze to może zwarcie ale nie, wszystko jest oki , a problem dalej jest
może ktoś ma pomysł co co jest tego przyczyną???????? ( auto na benzynę)
L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

Post autor: LukSc »

Panowie damy rade ja jutro autko oddaje w ręce dobrego fachowca zobaczymy co stwierdzi. dam znac.
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""zuziaghost""]problem. gdy pada są problemy z odpaleniem.[/quote]
Zawsze zaczynamy od kabli wysokiego napięcia-przebicia podczas wilgoci- dalej sprawdzić kopółke potem cewka podmieniamy na próbe drugą i przeważnie jest do wymiany cewka ma już mikro pęknięcia i jak dostaje wilgoci brak iskry wtyk na aparacie zapłonowym przeczyścić chodzi o impulsy z halla do cewki..Wtedy gdy nie odpala sprawdzamy czy jest iskra i wtedy możemy coś więcej podpowiedzieć.
[quote=""Matelko""]Rano autko nie chce palic dopiero za 5-6 razem ale jak już się zagrzeje to będzie palił za każdym razem.[/quote]
Sprawdż czujnik temperatury bo być może walnięty i brak ssania.Czujnik ma dwa elementy czujniki jeden podaje na wskażnik sygnał a drugi do komputera który zwiększa dawke paliwa na zimnym silniku tak w zarysie.
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

Hej dzis rano dalej miałem problemy z odpaleniem ale jak zwykle po 10 min świechtania polo zapaliło, jestem umówiony na badanie komp. i zostawiam mechanikowi ato zobaczymy co było problemem. Dam znać co i jak.
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

ja mam troszkę inny problem...
mianowicie próbuję odpalić, silnik rechocze, ale auto nie łapie. Jakiś czas temu miałem taki problem, poruszałem trochę dwoma wtyczkami pod maską i odpalał, ale dziś już to nie pomogło. Co to może być? Auto stało dość długi czas i po naładowaniu aku odpalił za pierwszym razem bez żadnych problemów. A dziś już niestety nie chciało...
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

1. Sprawdzić przewody czy nie ma przebić - jeśli są to wymiana
2. Kopułka i palec - wyczyścić styki wewnątrz kopułki i palec drobnym papierem ściernym ewentualnie wymienić
3. Cewka - podmianka lub wymiana.
Zawilgocenie instalacji zapłonowej powoduje te problemy
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

Wczoraj po diagnostyce komp. wykazało u mnie błąd sondy lambda i błąd czujnika biegu jałowego, błędy pokasowane auto sprawdzone wszystko niby ok paliwo dostaje wydajnośc ok a problem pozostał dzis rano znów miałęm problemy z zapaleniem a co gorsza auto faluje i huśta sie na niskich obrotach, przy dojeżdżaniu do świateł raz mi zgasło.. już mi ręce opadają daje znów do majstra.
o
olgiert111
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 11 maja 2009, 20:23
Lokalizacja: Jawor (Dolny Śląsk)

Post autor: olgiert111 »

[quote=""Matelko""]auto faluje i huśta sie na niskich obrotach, przy dojeżdżaniu do świateł raz mi zgasło.. już mi ręce opadają daje znów do majstra.[/quote]
Brudną przepustnicę masz, miałem tak u siebie. Do czyszczenia (później adaptacji) i będzie dobrze. A co do odpaleń tak jak kolega picksar pisał.
L
LukSc
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 09 sty 2010, 12:56

Post autor: LukSc »

Panowie mechanior zdiagnozował że do wymiany jest Pompa paliwa, poprostu za malo tego paliwa popycha ( tak na mój rozum) widzialem na własne oczy odłączylismy węzyk, zakręcił paliwo powinno ciec tymczasem u mnie marnie . więc zainwestuje w nowa pompe paliwa.
Silny charakter i silne ręce Słowiańska dusza .. wielkie serce .!
Awatar użytkownika
Matelko
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 16 paź 2009, 14:47
Lokalizacja: RLE > Rzeszów

Post autor: Matelko »

Rozmawiałem z kolegą który ma identyczną polówke jak moja i miał identyczny problem z tymi obrotami popsikali jakims preparatem przepustnice gaz do oporu a potem adaptacja i jak ręką odją a co do mojego zapalania to faktycznie chyba tylko cewka została bo przewody i świece wymieniłem na NGK, w poniedziałęk oddaje autko na czyszczenie przepustnicy. Odezwe się jakie efekty.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”