temat już był poruszany, trzeba trochę kasy władować i czasem lepiej wymienić jednostkę na większą,
aby dodać trochę polotu to trzeba np.
zmienić kolektor dolotowy na np. taki:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/index ... 74_697_723
9 stówek w plecy...
zmienić mapy paliwowe, tu koszt też duży, pewnie też koło tysiaka albo i więcej
skonstruować profesjonalnie układ dolotowy, wszystkie sztuczki typu stożek noname i samodzielny montaż pogorszą osiągi i zwiększą znacznie hałas,
można też odchudzić koło zamachowe, też samemu tego nie zrobisz trzeba to komuś zlecić,
o ile silnik się nadaje można go doładować np. turbina lub kompresor, twoja jednostka raczej by się rozsypała po uturbieniu
także te 2 opcje odpadają.
Dużo by prawić ale jakikolwiek tuning silnika 8 zaworowego 1,4 60 koni to koszta, które przewyższają cenę używki o większej mocy i swapa.
ITD ITP....