Wcześniej posiadałem jednego z 8 dodgów SRT-4 w Polsce

i przyzwyczailem sie do mocy [5,4 0-100kmh]. Nastepne auto po prostu nie mogło być wolne. Warunkiem jednak było BMW, bo super jezdzi, hamuje, jest rewelacyjnie wykoncozne. Dlugo sie zastanawialem czy E39 53oi/540i czy E46 330i a właściwie Ci bo o takim marzyłem. Względy rodzinno praktyczne zadecydowały o wyborze 330i. Auta szukalem pol roku az w koncu znalazlem w Polsce egzemplarz, który mnie satysfakcjonował.
Auto ma założone zderzaki M-Pakiet II [nie fabrycznie, ale jakie to ma znaczenie]
kompletne zawieszenie S226A [teraz dokładam do niego Eibach pro -35/-20]
koła 18" 225/40 prżód i 255/35 tył
przed:

po:


koła zimowe 17" 225/45/17 z M pakietu 7,5 przód, 8,5 tył.
szyberdach
xenon
skóra / fotel M Pakiet
sportowa kierownica
alu matt listwy
chrom pakiet [nie podoba mi sie shadow na sedanie]
czujnik deszczu, parkowania
tempomat
klima automatyczna
manualna skrzynia
i kupe bajerów...
jezdzi mi sie tym autem wręcz genialnie i w chwili obecnej nie widze zamiennika poza E90 335i na które mnie nie stać

mody:
regeneracja skóry - zajmuje sie tym na codzien http://www.klinikawnetrz.krakow.pl
spa - http://www.autospa.krakow.pl
przed:


po:




nowe amory sachs performance do zawiasu S226A
nowe tarcze, klocki [w 330i troche kosztują

golf tee mod w wydechu [otwarcie klapki wyciszającej na stałe, głośniej może o 10-15%]
plany:
utrzymanie auta zgodnie z tym, jak widziała go fabryka, jedynie drobne kosmetyczne zmiany jak lekkie obnizenie
eibach pro -35/-20
nowe gumy Potenza S001 lub RE050 na tył
nagłośnienie z zabudową w podłodze bagażnika, ale poki co to kwestia planow, bo jak wezme sie za audio to utonie tam morze pieniazkow...
galeria ze SPA: http://picasaweb.google.com/autoSPA.krakow/BMW2001#
galeria samochodu: http://picasaweb.google.com/czekofontan ... cIGaleria#
galeria powstawania demo caru renowacji skór i lakierów http://picasaweb.google.com/klinikawnet ... 6330i2001#
obecny setup:

Specyfikacja:
Silnik: M54B30 na podwójnym Vanosie, 3.0, 24V, 231KM@300Nm
Zawieszenie: sportowe - opcja S226A, spręzeyny H&R kit -40/-40
Koła: 18", przód 235/40/18", tył 255/35/18" [a mimo to ucieka

Hamulce: 17" układ hamulcowy
Pakiet ospojlerowanie M-Pakiet II, zderzaki, lotka.
Wnetrze skóra, do calkowicie pelnej wersji brakuje pamieci i regulacji elektrycznej fotela i Navi. reszta jest
Wrazenia?
F E N O M E N A L N E...