[9n] Problem z przyśpieszeniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
slawan1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Opole

[9n] Problem z przyśpieszeniem

Post autor: slawan1 »

witam
polo 2003r 1,9tdi 101PS
dziwna sprawa niekiedy podczas jazdy, samochód tak jakby mi sie zawieszał nie moge przyspieszyc max obr to ok. 1500 nawet jak wbije na luz i wcisne gaz tez max 1500obr,po wyłaczeniu zapłonu i właczeniu wszystko wraca do normy
prosze o rade co to moze byc
pozdrawiam
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

za bardzo w klekotkach nie siedzę ale na moje oko jest to efekt przeładowania tzw. notlauf i ECU przechodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić turbawki - poszperaj trochę po necie jest dość trochę tematów z tym związanych
Obrazek
s
slawan1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Opole

Post autor: slawan1 »

witam
czytałem troche o notlauf ale tak prawie kazdy pisze ze nie moze przekroczyc predkosco ok 120km/h a ja moge jechac nr 160kmh potem 60km/h a potem np własnie koniec przyspieszenia dziej mi sie to raz na jakis czas nie za kazdym razem
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

czujnik położenia pedału przyspieszenia<chyba>
przeładowanie masz zazwyczaj przy prędkości obrotowej powyżej 3tys obrotów, albo prędkości km/h około 120.
s
slawan1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Opole

Post autor: slawan1 »

witam
ostatnio jechałem 80 km/h na 5 biegu ja mu gaz a tu dupa musiałem dziada wyłaczyc i dalej ok , jezdze juz tym samochodem ok 5 lat i nie było z nim problemu , nie wiem od czego zaczac zeby to usunac bo wyczytałem zeby sprawdzic przewody , potem czujnik n-75 itd , a mozesz powiedziec gdzie znajduje sie ten czujnik w polo 2003r

dziekuje za wszystkie rady i pozdrawiam
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

dokładnie nie wiem, chyba przy pedale gazu. Tak czy siak : najlepiej podepnij auto pod VAGa i sczytaj błędy <wszystkie dolegliwości powinny wyjść> Jak nie masz gdzie to możemy coś pomyśleć w sobotę - uczę się w Opolu <a sam jestem z Nysy> podjedziesz, podepniemy kabel do polo i zobaczymy co jest nie tak.

podpiąć VAGa to pierwsze co trzeba zrobić.
s
slawan1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Opole

Post autor: slawan1 »

witam
mam vaga i kabel . ale problem jest taki ze to samochód zoneczki i jak go zamuli na miescie to wyłancza samochod i zapala od nowa wiec jak przyjedzie do domu to juz nie ma po co go podłanczac bo pewnie juz nic nie pokarze , mam jeszcze takie błedy od ogrzewania tylko czytałem na forum i nikt nie napisał zeby sobie z tym poradził
- 1271 Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury -zwarcie do masy V68 ( bład sporadyczny)

- 1271 Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury -zwarcie do plusa V68 ( bład sporadyczny)

a co do Nysy to mam tam niedaleko kuzyna w Kopernikach i niekiedy tam daje w palnik , dobry klimat do picia
czy robiułes vagiem logi bo ja jeszcze nie wiec moze napiszco trzeba zrobic i spróbuje sam zrobic jak sie nie uda to bedziemy dalej myslec
pozdro
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

logi robiłem już nie raz ;) bardzo prosta sprawa i daje dużo informacji.

statyczne<rozgrzany silnik 90stopni, nic nie deptasz gazem auto na postoju> rób 013, 018, 021 - diagnoza pompowtrysków

dynamicze<nagrzany silnik 90stopni, 3bieg i buta mu w podłogę od 1500 obrotów do 4000 obrotów, może też być ponad 4000, ale do 4k wystarczy> 003, 008 i 011 <masa powietrza zalecana/obecna i doładowanie> ja takie zazwyczaj robię logi i te informacje mi wystarczą. Pisz na GG 6300846 jak coś. może coś z polo wymyślimy ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”