Ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu POLO 1.0 AEV ktoś wie ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
jak_rog
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2010, 18:48

Ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu POLO 1.0 AEV ktoś wie ?

Post autor: jak_rog »

szukałem, szukałem i podobnych tematów (mianowicie o kącie wyprzedzenia zapłonu) ale konkretnej i rzeczowej odpowiedzi nie znalazłem.

otóż jaki powinien być prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu w polo 1.0 AEV 1995 rok ???

mam polskiego vaga i pokazuje mi na vagu 24.2-24.8 oczywiście na biegu jałowym (bez gazu itd)

jakie powinny być prawidłowe wartości i jak to dokładnie sprawdzić ??? czy da się za pomocą vaga czy trzeba mieć lampę stroboskopową jak w instrukcji podają.

i jak się ewentualnie ustawia to ??? samochód musi być na chodzie czy wygaszony (tak jak ustawia się kąt wtrysku w tdi) ???

czekam z niecierpliwością na wyczerpującą odpowiedź
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

ja zawsze ustawiałem na lampie.

zapalasz samochód ustawiasz na biegu jałowym, jak na jałowym jest ok., to dla pewności możesz go też sprawdzić jak jest na wyższych obrotach i tyle
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

kolega cfk źle ustawia zapłon u siebie i jeszcze wprowadza w błąd do tego jest potrzebny VAG i lampa

ust zapłonu:
temp pow 80 st C
wszystkie odbiorniki wyłączone
brak błędów
01-04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4-tej pozycji wszystkie cyfry 0 silnik będzie wprowadzony w tryb nastawów
wzrosną obroty do ok 1500 {ustabilizuje się znak na kole pasowym}wtedy sprawdzamy lampą kąt 6 +-1 stopień
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
d
danniell
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2010, 13:35

Post autor: danniell »

A u mnie na czwartej pozycji w basic settings kanał 001 nie ma samych zer (między zerami dwie 1-ki). Co w takim wypadku zrobić?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”