[9n] wymiama tuleij v ibizy cupry

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Marrek25
Newbie
Newbie

[9n] wymiama tuleij v ibizy cupry

Post autor: Marrek25 »

witam ponownie zdecydowalem sie na wymiane tuleij wachacza przedniego nate tylne od ibizy cupry czy faktycznie pasuja do mojej polowki 2002 sdi bo juz mam dosc tych orginalnych za odp z gory dziekuje jestem umowiony z mechanikiem na srode alto mi sciaga w lewo i to dosc mocno wczesniej tego az tak nie mialem strach tym altem jezdzic czytalem jak jest jedna tuleja wyrobiona to moze wlasnie scagac na jedna ze stron kolo sie cofa jak pchne z przodu stuki puki a tak wogole to tuleje byly wymieniane ok7 miesiecy temu i zas zaczelo sie robic to samo co przed wymiana na poczatku bylo wmiare ok ale po jakims czasie jakby sie wszystko luzowalo i znow to samo prosze o rady z gory jeszcze raz dziekuje
Awatar użytkownika
Damian91
Mały interesant
Mały interesant

Post autor: Damian91 »

Od CUPRY będą pasowały :) Ja wymieniłem na te z Audi A2 i jest dużo sztywniej. Ponoć są trwalsze od oryginałów, więc warto :thumbsup:
Awatar użytkownika
Gaweł
Mały interesant
Mały interesant

Post autor: Gaweł »

w dziale manual masz odpowiedź na pytanie
Obrazek
C
Ciastek
Początkujący
Początkujący

Post autor: Ciastek »

Ja wymieniłem tuleje z Cupry jakieś 9 miesięcy temu i jest ok ale sztywno :grin:
ZIELONE TDI - ECO 137KM/307NM
YAMAHA R1
k
krzysztof65
Mały interesant
Mały interesant

Post autor: krzysztof65 »

Zamontuj od skody z czterema gumami i będzie OK.
M
Marrek25
Newbie
Newbie

dziekuje za podpowiedzi :-) bylem dzis u mechanika jutro beda juz zalozone tuleje od cupry i laczniki stabilizatorow jutro napisze wam jakie sa efekty aha oprocz tego bede mial wymieniane sprezyny z przodu na amorkach bo jedna byla peknieta :-( koszt jednei 160zl :-( mam pytanie czy bede musial ustawiac zbieznosc lub geometrie zawieszenia
Awatar użytkownika
Damian91
Mały interesant
Mały interesant

Post autor: Damian91 »