Posiadam VW Polo Classic 1.4 8 zaworowy 60KM.
opis awarii: samochód w żadn sposób nie wykazywał problemów z zapalaniem i podczas jazdy. Po zaparkowaniu następnego dnia samochód nie odpalał, zasilanie było, kontrolki świeciły się jak zwykle...brak zapłonu paliwa
Sprawdzono w innym warsztacie wszystkie elementy mechaniczne: rozrząd [cały nie przeskoczył na zębach] cewka zapłonowa [dawała iskrę] kable świec i świece [OK], pompa paliwa [daje ciśnienie]
Z powodu faktu że mechanik nie ma komputerowego sprawdzania, samochód został zacholowany do pobliskiego warsztatu - MOTO-REM Katowice ul. Mysłowicka 65 A
samochód odebrałem po około 5h serwisu:
wykonano: diagnostyka komputerowa, zlikwidowanie przerwy w instalacji elektrycznej [podobno brak masy na listwie komputera], wymiana kopułki i palca rozdzielacza zapłonu, czyszczenie i logowanie przepustnicy.
Całość 570zł
Niecałe 100km i 1 dzień po naprawie problem ponownie wystąpił.
Tym razem warsztat wykrył że rzekoma cewka, która pozwoliła bez problemowo odjechać z warsztatu i pokonac 100km jest wadliwa. Poprosiłem o wymianę na oryginalną za 230zł świadomie rezygnując z używanej bądź zamiennika chińskiego.
Samochód działa [tzn dojechałem 2km do domu spod warsztatu]
Koszt całości wizyty w warsztacie to 900zł gdyż do usługi musiałem doliczyć 2x 50 zł za cholowanie samochodu do serwisu.
Odradzam wizytę w tym serwisie, uważam że usługa była wykonana na zasadzie wymiany i eliminowania wszystkiego co mogło być przyczyną awarii a na pewno nie była konsekwencjąpoprawnej diagnostyki i wyeliminowania wady
Mam nadzieję że za 2 dni nie będzie to coś innego nić cewka i inne wymienione wcześniej naprawy
pozdr

