Polo 6N 1.4 gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
krokodyl
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 28 gru 2009, 13:41
Lokalizacja: Wrocław

Polo 6N 1.4 gaśnie

Post autor: krokodyl »

Witam wszystkich.
Mam problem ze swoją polówką. Model 6N silnik 1.4
Problem polega na tym, że auto gaśnie. Co ciekawe, gaśnie wtedy, kiedy zrzucam na luz. Na biegu chodzi elegancko. Nawet po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów dojeżdżając do skrzyżowania, wciskam sprzęgło, obroty spadają nawet poniżej 500 i silnik gaśnie. Czasem zdarzy się, że uda mu się dalej pracować ale coraz rzadziej... :-(
Czy ktoś z tu obecnych ma jakiś pomysł, co to może być?

Z góry dzięki i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
k
krokodyl
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 28 gru 2009, 13:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krokodyl »

no ok, było....ale odpowiedzi nie mogę znaleźć...

pomóżcie panowie
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Po pierwsze VAG i odczyt błędów.
Po drugie - o ile pierwsze nie wskaże usterki - czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jak nie pomoże - będziemy myślec dalej.

Najlpesze jest to, że dokładnie to samo było napisane w tych postach, które Ci podesłałem :acute:
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
Luca
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:31
Lokalizacja: Żary

Post autor: Luca »

Miałem dokładnie ten sam problem w tym samym modelu Polo z takim samym silnikiem. Jeździłem po wielu mechanikach i każdy mówił, że to przepustnica (co też jest możliwe), coś tam niby zrobili, ale problemu nie usunęli - później każdy rozkładał ręce, jak wracałem z tym samym problemem. U mnie jednak rozregulowała się elektronika. Znajdź dobrego elektromechanika, który podłączy Twój wózek pod komputer i wyreguluje co trzeba. Od tamtej pory, już prawie dwa lata, nie mam tego problemu. Autko mi robił dwa dni, ale wszystko wyregulował idealnie, łącznie z obrotami. Na odchodne usłyszałem: "Panie, w każdym paroletnim modelu VW po pewnym czasie elektronika się rozreguluje" :-)
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

rozregulowana elektronika - ciekawe określenie. Jeśli uszkodził się komputer to nie sądzę żeby elektromechanik brał się za naprawę kompa. Jesli użył tylko komputera i programu to zmieniał tylko parametry, a pewnie tylko wykasował wartości wyuczone.

Pozdrawiam
Darek K.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="Luca"]Na odchodne usłyszałem: "Panie, w każdym paroletnim modelu VW po pewnym czasie elektronika się rozreguluje" .[/quote]

No ale ta regułka sie drogo sprzedała dobry bajer to połowa sukcesu,ale i tak jestem ciekawy co można rozregulować w elektronice :rotfl: nawet elektrolitów niema w komputerze coby mogły odparować.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”