[6n2] problem z odpaleniem 1,4 16v 2000r

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pavlo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 gru 2009, 19:44

[6n2] problem z odpaleniem 1,4 16v 2000r

Post autor: pavlo »

witam mam problem wieczorem jak było -10 stopni odpalił zapaliła sie kontrolka check i epc zapaliłem go jeszcze raz i paliła sie kontrolka check pojechałem 100 metrów migała jeszcze kontrolka oleju i piszczała i zgasł i już nie zapalił prosze o porade i sycz troche przy próbie zapalenia przy gażniku silnik 1,4 16v jak ktoś może to niech pomoże dzięki
t
twister
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 431
Rejestracja: 06 wrz 2009, 16:12
Lokalizacja: Kraków/Sieradz

Post autor: twister »

Sprawdź i przeczyść przepustnicę. Dziś byłem w serwisie i dokładnie takie samo auto jak Twoje było na warsztacie. Problem był podobny bo nie chciał odpalić, świeciła się kontrolka EPC. Po wyczyszczeniu przepustnicy i zbadaniu nastawów Vag-iem wszystko wróciło do normy. Dobrze jest też sprawdzić moc rozruchową akumulatora, bo jeśli napięcie spada zbyt nisko to te modele łapią różne błędy i jest problem z odpalaniem.
Obrazek
p
pavlo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 gru 2009, 19:44

Post autor: pavlo »

dzięki za podpowiedź a w którym miejscu jest miej wiecej przepustnica
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

tu masz tutorial, co prawda z 8v, ale pewnie będzie podobnie.

http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=138
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

musisz odkręcić obudowę filtra i wtedy masz do niej dostęp
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
p
pavlo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 gru 2009, 19:44

Post autor: pavlo »

już wiem co sie stało urwała sie śruba od koła zęatego rozrządu ukręciła sie ktoś za słabo ją dokręcił jak wymieniali rozrząd w poniedziałek będe rozbierał mam nadzieje że tłoki nie pokrzywiły sie i nic więcej sie nie stało ale wątpie pewnie narobiło trochę szkód . dzięki za podpowiedzi pozdrawiam..... :oki:
p
pavlo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 gru 2009, 19:44

Post autor: pavlo »

po rozebraniu głowicy do wymiany 8 zaworów pokrywa głowicy z wałkami rozrządu bo jeden wałek sie zatarł + koło zębate te duże od paska rozrządu klin sie ściął i rozwalił je czekam na koło u vw jutro montaż i ustawienie rozrządu wymiana oleju i płynu do chłodnicy i próba odpalenia.
p
pavlo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 gru 2009, 19:44

Post autor: pavlo »

zapalił bez problemu wszystko działa na komputerze też nie pokazuje żadnych błędów wszystko jest o.k
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”