Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
Polecam zajrzeć na stronę 70 i 71 niniejszej publikacji. Może w ten sposób unikniesz niepotrzebnych wydatków.Sprawdzanie zintegrowanej
cewki zapłonowej
Zintegrowana cewka zapłonowa znajduje się na przegrodzie czołowej w przedziale silnika i łączy w jednej obudowie cewkę zapłonową, sterownik i moduł wzmocnienia.
• Odłączyć od zintegrowanej cewki zapłonowej złącze i przewód wysokiego napięcia.
• Podłączyć omomierz do zacisków 1 i 15 (rys. V28-0825). Zmierzona rezystancja powinna wynosić 0,5-0,7 Ω.
Sprawdzenie rezystancji uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej
• Podłączyć omomierz do zacisków 15 i 4 (rys. V28-0825). Zmierzona rezystancja powinna wynosić 3-4 kΩ.
• Jeśli nie zostaną uzyskane właściwe wartości, należy wymontować zintegrowaną cewkę zapłonową i odkręcić moduł wzmocnienia, patrz rysunek N28-0012 „Elementy układu zapłonowego".
Ponownie zmierzyć rezystancję i jeśli będą odpowiadały właściwym wartościom, sprawdzić moduł wzmocnienia, w przeciwnym razie wymienić zintegrowaną cewkę zapłonową.