Polo z przebiegiem 75tys km nie pali na 3 cylinnder

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tualb65
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 03 lis 2009, 18:05

Polo z przebiegiem 75tys km nie pali na 3 cylinnder

Post autor: tualb65 »

Witam proszę o poradę w temacie nie palenia na jeden cylinder slnika polo APQ 1,4 . Po zdjeciu przewodu silnik nie reaguje . Na innych cylindrach silnik wyraźnie zwalnia. Na wolnych obrotach silnikiem rzuca. Po wjściu na 2000 obr silnik zaczyna normalnie pracować i pali na wszystkie cylindry.Co było dotychczas zrobione:
1. Wymiana kabli WN i świec
2. Sprawdzenie kopułki i palca OK
3. Zmierzenie kompresji -OK
4. Sprawdzenie czy z tego cylindra swieca pali dotykając do masy -PALI I MA DOBRA ISKRĘ
5. Zamieniono miejscami wtryskiwacze - nic nie pomogło
Kto cos wie co jeszcze trzeba zrobić ???-
Czekam na fachowa poradę
Bogdan
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jakie wyszły pomiary kompresji na wszystkich cylindrach i czy świeca z trzeciego cylindra była inna niż wszystkie (nalot)?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

tualb65 pisze:Co było dotychczas zrobione:
2. Sprawdzenie kopułki i palca OK
Polecam podmienić chodzi o wysokie napięcie.
Bo jak to nie pomogło
tualb65 pisze: 1. Wymiana kabli WN i świec
2. Sprawdzenie kopułki i palca OK
3. Zmierzenie kompresji -OK
4. Sprawdzenie czy z tego cylindra świeca pali dotykając do masy -PALI I MA DOBRA ISKRĘ
5. Zamieniono miejscami wtryskiwacze - nic nie pomogło
To niema cudów chyba że żle pomiary zostały zrobione.
tualb65 pisze:3. Zmierzenie kompresji -OK
Albo świeca jest wadliwa bez ciśnienia ma iskre a pod ciśnieniem nie.
1. Wymiana kabli WN i świec
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”