kupno g40. pilne.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

kupno g40. pilne.

Post autor: kjub »

mam do kupienia g40 91r 203kkm. silnik suchy i fajnie równo pracuje. jak sprawdzic stan kompresora?
Awatar użytkownika
baymann9
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: baymann9 »

Napewno mierzy sie, ile barów dmucha. Ze szczególami jednak nie pomoge. Popytaj speców z Gliwic :]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

trzeba mieć nanometr
jak masz silnik w aucie to bez problemu wystarczy trójnik od spryskiwaczy i kawałek rurki podłączyć nano i bydzie wiadomo
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

kolego jest odpowiedni dział przeznaczony dla twojej polówki... ,,2F" przenoszę...
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

[quote="vwkas18"]trzeba mieć nanometr[/quote]
chyba manometr. Taki maly do 1,5-4 barow.

A swoja droga jesli bedzie zapier.... to bedziesz wiedzial ze kompresor jest sprawny.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

aż tak bardzo nie zapitala. poza tym pęknięta przednia kolumna i troche klekocze. kompresor chyba wymaga reanimacji, dmuchać coś tam dmucha. jak puszcza za 1500k to biere :P
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kompresor powyżej 0,6 ma dmuchać :geek:
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

a co jest przyczyną zalania olejem intercoolera?

Obrazek
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

Może Turbina, cieknie olej z niej.
KONI
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

G40 to nie turbo...
Obrazek
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Dziwny objaw, Kolo IC przeciez nawet nie ma skad cieknac za bardzo. Sprubuj wytrzec go do sucha i moze wtedy zobaczysz skad na niego cieknie. Bo tak sam od siebie to raczej ciezko. Jest "mokry" caly czas? czy tylko z rana?
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

a ja wiem. narazie to chce kupic to polo.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ale pipdzielicie jak łyse konie
G40 ni e ma turbo tylko kompresor ślimakowy napędzany z wału to ciężkie urządzenie zabiera ok.30% na swoje działanie
jak cieknie na IC to znaczy że jest nieszczelne i zimmeringi puszczają a wtedy warto zobaczyć jak wyglądają scianki, listwy na bank do wymiany
jak cieknie to znaczy że trzeba rozebra i tyle
może cieknąć z pod pokrywy co jest cześto ale jak tak jak na zdjęciu jest mokro to na bank kompresor puszcza
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

ty no ale kompresor tłoczy powietrze to skąd tam ma się olej brać?
a ile tak mniej wiecej stoi regeneracja kompresora?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

olej smaruje ślimaka - czyt wirnik
z góry jest węzyk doprowadzający olej a na dole wężyk powrotu oleju
regeneracja ok 450- 600 zł za same manele
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”