Błędy i dymienie na czarno

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
siwy21
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2009, 15:15

Błędy i dymienie na czarno

Post autor: siwy21 »

Witam mam dwie sprawy:
Wykryto u mnie takie błędy
0490 elektro(cos bo niemoge rozczytac) podwyższenia biegu jałowego przerwa / zwarcie do masy.
041C odczyt obciążenia przerwa / zwarcie do masy.
Szukałem opisow do tych bledow u was ale nic tylko numer bledu bez opisu.

samochód dymi z rury mocno na czarno przy dodawaniu gazu na każdym biegu. Jest tak że w chwile przed nierówno pracuje (slychac klekiot) a nastepnie wali z rury.

6N z 1997 roku z silnikiem 1.9 d, przebieg 177 tys.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Tu masz kody błędów polskiego VAG:
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... view=print
Obrazek
[quote=""siwy21""]041C odczyt obciążenia przerwa / zwarcie do masy.[/quote]
To błąd czujnika położenia (potencjometr na dźwigni "gazu" pompy wtryskowej na foto po lewej stronie ↓3)
[quote=""siwy21""]0490 elektro(cos bo niemoge rozczytac) podwyższenia biegu jałowego przerwa / zwarcie do masy. [/quote]
Zawór zwiększenia jałowego Rpm – N177
To czarny elektrozawór (koło zbiornika płynu chłodnącego na foto 2) podciśnienia do siłownika stabilizacji biegu jałowego pompy wtryskowej
Polecam przeczytać wszystkie moje posty na temat tego modelu :amen:
s
siwy21
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2009, 15:15

Post autor: siwy21 »

To mój pierwszy samochód więc dopytam bo nie znam się. :blush2:
[quote=""vjarecki""]
Obrazek
[quote=""siwy21""]041C odczyt obciążenia przerwa / zwarcie do masy.[/quote]
To błąd czujnika położenia (potencjometr na dźwigni "gazu" pompy wtryskowej na foto po lewej stronie ↓3)[/quote]

Nie bardzo wiem o co chodzi. O tą elektroniczną rzecz (na fotce czarna, na lewo od strzałki)?? czy o ustawienie linki gazu??


[quote=""vjarecki""]
[quote=""siwy21""]0490 elektro(cos bo niemoge rozczytac) podwyższenia biegu jałowego przerwa / zwarcie do masy. [/quote]
Zawór zwiększenia jałowego Rpm – N177
To czarny elektrozawór (koło zbiornika płynu chłodnącego na foto 2) podciśnienia do siłownika stabilizacji biegu jałowego pompy wtryskowej
Polecam przeczytać wszystkie moje posty na temat tego modelu :amen:[/quote] Zaznaczyłeś 1 i 2 to do wymiany obie te części??

pozdro
b
bogi007
Początkujący
Początkujący
Posty: 93
Rejestracja: 09 kwie 2009, 20:13

Post autor: bogi007 »

tak wogle to dlaczego masz zielony plyn w chłodnicy?:d
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

siwy21 przede wszystkim czytaj ze zrozumieniem - wszystko jest napisane jak i to żebyś zapoznał się z resztą wiadomości o tym modelu, zdjęcie jest z podobnego tematu - zapoznaj się z nim również.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =20&t=4344
Sprecyzowałem twoje zapytanie o błędy i określiłem, czego dotyczą, natomiast w twoim wypadku sprawdzeniem czy jest to uszkodzone i czy trzeba wymienić powinien zając się elektryk samochodowy, bo wnioskuję z twoich pytań, że nie masz "bladego pojęcia" chyba, że masz to na początek zrób jak napisałem w pierwszym zdaniu a potem zrób zdjęcia w dobrej rozdzielczości pompy i elektrozaworu, żeby można było coś zobaczyć.

bogi007 wniosłeś niesamowicie wiele wiadomości do tego tematu :rotfl: takie pytania zadaje się na priv.
s
siwy21
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2009, 15:15

Post autor: siwy21 »

vjarecki tak jak podales link. Nie zwiera on objaśnień do tych błędów i twój brak szacunku jak widzę nie pierwszy raz. To że ktoś nie zna się to nie powód aby mu to wbijać młotkiem do głowy. Po to jest to forum aby pomagać tym co nie wiedzą, a nie wyśmiewać ich.

Co do tematu dymienia bylem w warsztacie. Chcialem zeby podpieli mi moje polo pod komputer ale nie mogli zlapac komunikacji. Zeby znalezli przyczyne tego dymienia.
mechanik odpalil dwa razy samochód i powiedzial ze to zapłon bo jak to on okreslil "pali jak benzyniak"

Nie wiem co robic co stacja to inna diagnoza od pompy paliwa a teraz zaplon.

Zrobie zdjęcia filtra powietrza i zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego bo i te dwa elementy mi nie pasują.

Filtr powietrza do niego przychodzi rura (z "plastiku") do silnika i na obudowie filtra jest jeszcze jakby drugie nie osloniete wejscie/wyjscie.

zbiornik wyrownawczy cieczy chlodzacej jest czyms zanieczyszczony.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Człowieku objaśnienia błędów już Ci podałem, jak i podałem gdzie się znajdują elementy, od których pochodzą błędy i od czego trzeba zacząć.
A ty wymagasz o de mnie żebym naprawił Ci samochód jak Kaszpirowski !
[quote=""siwy21""] To, że ktoś nie zna się to nie powód aby mu to wbijać młotkiem do głowy. Po to jest to forum aby pomagać tym co nie wiedzą, a nie wyśmiewać ich.[/quote]
Bo nie masz żadnego pojęcia o mechanice i chcesz naprawić samochód, nie tylko ja Ci zwracałem na to uwagę, a jeszcze do tego pyskujesz, jak chce Ci pomóż.
Zrób sobie zdjęcie wydechu to na pewno pomoże w sprawie dymienia
:rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”