Nie moge poradzic sobie z parujacymi szybami w samochodzie. Probowalem juz roznych metod, wymieniony pylkowy, umylem szyby, sprawdzilem uszczelki, wszedzie sucho pod dywanikami, jak jade i nagrzeje samochod to zanim go zamkne wietrze go chwile. Jedyne co mi zostalo to wymiana dywanikow na gumowe i zastanawiam sie czy w Polo tak jak w Golfie lubi zacinac sie klapka od obiegu wewnetrznego? Mam troche dziwny efekt, w samochodzie robi sie coraz cieplej mimo tego,ze pokretlo jest juz na niebieskim, dopiero po przekreceniu do konca na zimne robi sie chlodniej.
Poradzicie cos?
Mam klime ale to rozwiazanie tylko chwilowe. Kiedy do srodka wsiada 3-4 osoby to nie ma mowy o tym, zeby sama dmuchawa dala rade odpadowac, musze wlaczyc klime i dopiero to pomaga ale zaraz po wylaczeniu sytuacja sie powtarza :/
niestety mam to samo...
u mnie jeszcze jakos te dmuchawy na szybe przednia daja rade tylko ta kratka druga od lewej pod szyba jakos tak slabo daje bo zawsze tam mam zaparowane...
Jak włączasz obieg zamknięty to dmuchawa dużo mocniej i wydajniej wieje... i to słychać. Jeśli usłyszysz różnice to znaczy, że działa poprawnie.
Ja też mam w ostatnie deszczowe dni zaparowane szyby, ale tylko niekiedy. U mnie szyby parują przedziwnie, na wysokości tzw. zimnego łokcia na szerokość góra 5 cm. Uwłaczam dmuchawę na 3 i cieple powietrze i problem znika.
Tam gdzie zaczyna się Pruszków, kończą się Reguły.
Przy ustawieniu pokrętła w pozycji nawiewu na szybę powinno wyłączyć obieg zamknięty tylko nie wiem czy jest to rozwiązanie całkowicie mechaniczne czy tylko mechaniczne wyciśnięcie przycisku obiegu zamkniętego (zakładam, że tak samo jest jak ktoś ma klimę i bez niej). Bo te objawy co napisałeś to tak jakbyś miał jednak zamknięty obieg. W porze jesiennej pomocne są spreje przeciwko parowaniu szyb, dużo dają.
elja można - przynajmniej u mnie.
Nie raz jadąc za kopcącym MZK włączałem obieg zamknięty przy czym teraz mam nawiew skierowany zawsze na przednią szybę.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
Widzę że problem parowania szyb w rocznikach nie dotyczył tylko bliźniaczej Cordoby/Ibizy, niestety cięzko jest coś z tym fantem zrobić i nie pomagają reg. wymiany kabinówki czy innych rzeczy. Jedynie co najbardziej pomagało to jak climatronic ustawiałem na HI i włączałem klimę. Była znaczna różnica.
Kurcze nigdy nie wlaczalem tego obiegu zamknietego ale jutro musze sprawdzic czy jest roznica. Przeczytalem w temacie o Golfie, ze ten silniczek kosztuje kolo 400zl i uwielbiaja sie w nim wylamywac zebatki. To mnie przestraszylo troche.
A wiecie moze jak dostac sie do tego silniczka albo gdzie widac ustawienie klapki obiegu. Bo jesli nie bedzie roznicy przy wlaczeniu obiegu zamknietego to bede musial sprawdzic to recznie.?
Chcialem tez dopytac gdzie jest pylkowy bo mechanik mowil, ze wymienil ale moze warto sprawdzic. Chyba podszybie od strony pasazera?
Miałem podobny problem u siebie, rozwiazanie...?
Wymontować filtr kabinowy i sprawdzić czy pod tym filtrem, tam na dole plastiku(gdzie jest wentylator) nie zbiera się woda.
Panowie podpowiedzcie, z której strony dostać się do filtra przeciwpyłkowego? Tak samo jak w 6N, pod maską demontując wycieraczkę pasażera? Czy jednak od środka? Nie mam instrukcji a nie bardzo chce mi się rozbierać pół auta, żeby przekonać się, że nie miałem racji