Bliźniacze silniki do ABU to sa AEA i AEE.
ABU wiadomo już że pasuje na mocowania do 86c2f, tylko trzeba się zabawić z altkiem i jego łapą.
A jak to wygląda w przypadku silników AEA i AEE?
Też przypasują na oryginalne mocowania, swapnał już ktoś których z tych silników do 86c2f?
Bardzo bym prosił o kontakt na forum tutaj w temacie.
Ważne jest to dla mnie.
[quote=""Katoo""]Witam dziś dostałem głowice z adx do mojego 1.0 aev:D przykładając uszczelkę wszysko pasuje p&p . Głowica wyglądem przypomina aex ,mam pytanie czy dla lepszej pracy mogę założyć z aex wałek rozrządu do tej głowicy? Mam także do tej glowicy kolektor dolotowy i chciałbym w niej zamontować wtrysk z 1.8rp .Posiada ktoś średnicę takiego wtrysku? Oczywiście głowicę będe remontować , nowe prowadnice, uszczelniacze ,zawory i popychacze już są kupione.[/quote]
wałek pasuje i jest ostry
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie IX ZlotŚlesin 2014 BB Paris Piknik IIITopornia 2014 BB Paris X ZlotŚlesin 2015 86c2f Coupe XI ZlotŚlesin 2016 86c2f Classic XII ZlotŚlesin 2017 86c Coupe
Bubles Wszystko pasuje idealnie jak dla mnie duzo lepsze silnika AEE AEA bo zawsze mozna glowice z 3F albo G40 zalozyc i silnik wyglada jak ori 1.3 a masz 1.6
teoretycznie bez ramy (w golfach i ibizach silnik był montowany na wózku i belce pomocniczej z przodu) można się obejść, ale trzeba by użyć łapy z sharana, tam silnik wisiał na podłużnicach, ale to i tak straszna rzeźba jak pisał Kerst
ja teraz wkladam 1.8t do polo i wiem ze trzebe przerobic obie podluznice i lepiej miec rame pod autem aby powiesic go dobrze z przodu i skrzynie z tylu
połosie musisz zrobic na zamowienie od 0 nowe 550-650zl kpl i łapy musisz zrobic tez od 0 na nowo nie podejdzie nic wszystko custom taki swap wychodzi okolo 5-6tys liczac bardzo po tanosci