Ostatnio spedzam przy aucie i przegladam rozne podzespoly ktore moga byc w slabym stanie przed zima w sumie uplynelo juz 11 lat.
Pierwszym wogole działaniem i kontrola przy aucie było sprawdzenie filtra BMC i czyszczenie go
Nastepnie sprawdzenie układu hamulcowego. Tutaj juz widze ze na przodzie przy kolejnej zmianie klocków trzeba juz tarcze bo maja okolo 100 tys i sa ok 1,5 m ciensze niz producenta margines. Jesli chodzi o tył to klocków połowa i tarcze luks za to niestety mam wyciek z korektora siły tak wiec przed zimą do wymiany
Przeglądajac układ wydechowy który jest dosc swiezy ma sie dobrze ale i tak chyba przed zima doloze 3 tlumik przelotowy by zniwelowac te brzeczenie. No i musze na nowo owinac kolektor wydechowy by zimowej oslony nie pojarac.
Układ zawieszenia na zime bedzie B8 na Voctlandach wiec tu luks i tuleje luks nie ma sie do czego dotknąć.
Układ napędowy do wymiany przegub wewnetrzny lewy, skrzynia puki co działa i nigdzie nie cieknie , sprzegło luks
Układ kierowniczy do wymiany prawa oslona magla.
Przy silniku poci sie miska i ma pare grzmotów a ze nowa aso jest tania to juz ja wymienie by była nówka i na nowo nie poprzeciagana i uszczelniona. Niby powinienem wymienic uszczelniacze ale narazie sie wstrzymam.
Pod wzgledem antykorozyjnym jak wiadomo auto niske na podloznicach podlogi widac juz podkład i nr fabryczne podluznic wiec to trzeba zabezpieczyc a reszta lus.
Od dawna sie borykam z ubywaniem plynu chlodniczego, w koncu znalazlem powod.
kierownica powietrza na chlodnice cała mokra
A tu winowajca ;/ Po 11 latach moge taka usterke wybaczyc.
Do wymiany oprcz tego mam jeszcze manetkie kierunków, sterownik el szyby lewej, dolny zawias drzwi lewych, oraz lewa postojówke

Po 11 latach uwazam ze jest niezle
