[quote=""kuba90876""][quote=""Winiacz""]Masz nawet jeszcze naklejkę na osłonie paska rozrządu (u mnie całkowicie wyblakła i zdjąłem), więc możesz spojrzeć tam na kod silnika.
Będziesz wracał do podgrzewanego dolotu? Jak nie to by można było to wszystko ogarnąć ciut ładniej.[/quote][/quote]
Na naklejce jest AEX, wlepka w bagolu też AEX, ale za to w AEX sonda lambda była chyba przed katem/w kacie, a ja mam zaraz za kolektorem wydechowym tak jak jest w APQ. W sumie to nie wiem czy wracać, czy nie, polo jeździ tak samo bez tego jak i z tym. Masz jakiś pomysł co by tam dałoby się ogarnąć?
Zamiast tego fragmentu giętkiego przewodu puścić elegancką rurę w miejsce gdzie oryginalnie zaciągało powietrze (błotnik), albo zza grilla, no i odciąć kominek z osłony kolektora i zaślepić otwór.
Takie rzeczy jak czyszczenie to rozumieją się same przez się.