Tajg3rowe mk3Lower.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Tylko strasznie mnie denerwuje ta mała wgniotka na brzegu maski. :butcher:
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Naprzód! :)

Obrazek Obrazek

Ale i mam problem z autem, ale to swoją drogą. Krzychu20 wie o co chodzi. :)
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Gwint się powoli zakłada, niestety akurat wypadł mi tydzień, gdy w robocie mam drugą zmianę, więc siłą rzeczy mało co podziałam. ;) Specjalnie rano dziś wstałem żeby cokolwiek ogarnąć, nie lubię robić "na szybko", więc przód sobie zostawię na weekend. :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no to czekamy na efekty
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Mam mały problem z przednimi amortyzatorami, a mianowicie - byłem przekonany, że przełożę sobie nakrętki poduszki amortyzatora z kita TA, który mam, a tu zonk, jest minimalnie inny skok gwintu (kit chyba 1,25 a gwint 1,50) i ciężka sprawa teraz. Można coś wykombinować albo gdzieś dokupić te nakrętki osobno tak żeby pasowały?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w każdym metalowym dostaniesz nakrętki samo-kontrujące, koszty groszowe
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Marcin, potrzebna mi taka tuleja dystansowa: http://auto-truck3.pl/img/p/2590-3425-thickbox.jpg Ale byłem dziś u siebie w InterParts i sprawa załatwiona, jutro już będę je miał. :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

chyba że takie coś
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Dobra, w końcu mogę się pochwalić założonym gwintem. :) Z nudów coś tam pocykane. :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

Jak na gwint, to strasznie pieje....
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Skręcony na tyle, żebym mógł wyjechać z podwórka.
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

To kmin większe kolo na sezon żeby spasować lepiej z nadwoziem i zachować wysokość. Bo szpara straszna jest r17 spasujesz i bedziesz mial dobra wysokosc i wyglad :) :oki:
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Na tym kole jest jeszcze to, że rant mam niezaklepany z tyłu. :) Ale coś pokombinujemy. :) Dzięki Twojemu autku narobiłem sobie smaka na alu z Audi. :D
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

Sklepanie rantu przy balonie i wąskim kole mija sie z celem , dopiero na spasy jest sens klepania :)
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

No właśnie dlatego jak na razie tego nie ruszam. ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta inne niż polo”