Paliwo można zwiększyć mam znajomego co się w to bawi:) to super dzięki za odpowiedź a tak a propos ile takie cudo ma KM tak mniej więcej? u was widze są na mono jest prostsza sprawa z kompem.. Ciekawe czy będzie różnica w mocy miedzy mono a pełnej szprycy
vwrulezzz
Tam na bank glowica ma zawory w zaglebieniu chodzi o glowice z abu, a ta z nz jest plaska jak deska xD. A czy by spasowalo to nie wiem, dodatkowo silniki te roznia sie srednica tloka
abu ma płaską głowice o ile się nie myle, średnica tłoka owszem jest inna ale co za problem założyć uszczelke pod głowice z abu, góra z nz-ta
oczywiście wszystko przy założeniu ze nz ma płaską głowice
Tu jest glowica z abu http://moto.allegro.pl/item809207612_go ... d_abu.html dodatkowo ma inne kanaly ssace i wydechowe przez co nie podejda kolektory chocby z nz'ta lub aau.
Jestem zdania, ze nie spasi bo skoro wiekszy tlok, a sa te zaglebienia to one nie pokryja sie z tuleja z nz/aau i beda wylazic poza jej obrys
Hmm a mnie sie wyadje ze na starym forum byl podobny temat poruszany/przerabiany - chyba nawt cos z tego wyszlo ale to musieli by sie wypowiedziec "weterani" PKP. Jesli mnie pamiec nie myli to wlasnie chodzilo blok z ABU.
Dzięki za wyjaśnienie:) Właśnie taka hybryda mi chodzi po głowie góra z nz doł caly z 1.6 abu i mamy 1.6 nz na pełnej szprycy znalazłem głowice od 1.3 na allegro http://moto.allegro.pl/item823932061_gl ... rysku.html i mi sie wydaje ze są bardzo podobne
marcintju
Masz abu a nie wiesz na czym stoisz
Glowica w abu ma inaczej rozlozone otwory w glowicy, a poza tym sa okragle, a nz ma ksztalt jajowaty czy jakos tak