Dwa miesiace temy zakladalem u siebie dokladnie ten sam sterownik. Instrukcje, tak jak kolega wyzej napisal, masz w srodku. Zalezy czy chcesz podpiac pod inna centralke czy bezposrednio pod silowniki. Zeby podlaczyc kierunki musisz znalesc wiazke kabli wchodzaca w prog kierowcy i tam za kierunki odpowiadaja bialo-czarny i zielono-czarny kabel. Niestety sa w niej 2 kabelki zielono-czarne wiec miernik w dlon wlaczasz awaryjne i szukasz. Z podlaczeniem nie mialem wiekszego problemu max godzina czasu 9polutowac to wszystko tip top). Jednak problemy zaczynaja mi sie ze sterownikiem. Co jakis czas zdarza mu sie zawieszac i nie reagowac na naciskanie pilota, wtedy trzeba nim poruszac lub wylaczyc na chwile prad i dziala ok do nastepnej takiej sytuacji. Pisalem juz do sprzedawcy i odpisal zebym przyslal sterownik do nich i opis usterki. Narazie nie wysylam bo stalo mi sie to dopiero dwa razy (po dluzszej drodze nie chcial sie zamknac) i nie chce mi sie rozlutowywac tych kabli i wyciagac sterownika. Jak sytuacja zacznie sie powtarzac czesciej bede zmuszony odeslac sterownik.
P.S. fajny gadzet
