U mnie też trzeba troszkę siły użyć aby wrzucać biegi. Olej jest gdyż nie dawno dolewałem. Był wymieniany oring na wybieraku bo ciekło. Ale widzę że znów się lekko sączy.
Doszukałem się tego wpisu z myślą że i u mnie tak jest .
Zrobiłem jak w opisie ale u mnie wybierak leciutko pracuje więc to nie to. Linki też .krzychu20 pisze:
Wjeżdżasz na kanał i włazisz pod auto.
-Odpinasz linki od mechanizmu (jedna zawleczka i sruba na klucz 13)
-Odkręcasz srubę trzymającą wybierak (wkręcana od dołu na kluczyk 10) Uwaga! tym miejscu mozesz poruszac mechanizmem, który przesuwa wybierak do przodu i do tyłu i sprawdzic czy ciężko pracuje- jak tak to przechodzisz do nastepnych kroków
Przypomnę że mam skrzynię ETD więc chyba mogę zapomnieć aby ,,paluszkiem,, wrzucać w niej biegi.
Aha. Gdzieś zawieruszyła mi się ta zawleczka. Na chwilę obecną założyłem drut.
Czy te zawleczki są w ogóle dostępne ?
Tak to wygląda:

Zdjęcie jest zrzutem ekranowym na zatrzymanym filmie na YT : https://www.youtube.com/watch?v=7TlB3i50aHA