Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

a może by tak tylna klapa z poliestru? :piwo: http://shop-cartuning.com/pl/produkt/19 ... an-vwp4-38
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no taka klapa to by wiele dała, chodź chyba lepiej było by zmniejszyć masę przodu
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Jacoo okazało się że kilka ulic od domu mam złom gdzie za uśmiech i dziękuję można auto zwazyć ;-) Może kiedyś w końcu się pokuszę o pomiary :grin:
krzyDOLAR rewelacja, jesteś boski, tyle czasu szukałem elementów z laminatu i nic a tymczasem :grin: Tylko cena po dodaniu vatu i wysyłki boli oj boli :(
Marcin86c nad tym już pracuje - aku wyląduje w bagażniku na pewno :)

Ps. relacja z X superoesu i update modów już niedługo tylko znajdę chwilę by naskrobać i zdjęcia zrzucić :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Zebrałem się w sobie i opisuje ostatni wypad. Ale zanim do tego dojdzie garść modów, które wpadły przed wyjazdem.
Kolejna inspekcja i kolejne pomysły na zbicie wagi:
Osłona kolumny kierownicy:
Obrazek
Kolumna bez osłony:
Obrazek
Kratki podszybia:
Obrazek
Klapa wspornik silniczka wycieraczki:
Obrazek
Waga wyciętego wspornika:
Obrazek
Wszystko zostało potem ładnie wygładzone, zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane.
W związku z moim lekkim schizem po ostatniej awarii: pt. „dlaczego on pracuje nierówno na wolnych, czyżby zapłon mu wypadał?” do wymiany poszły elementy układu zapłonowego:
Kopułka nowa BERU (i palec też):
Obrazek
Za cenę niewiele wyższą od kabli NGK zastępując moje parchate Janmory kupiłem i wymieniłem kpl 8mm Powerteców:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po zmianie nadal pracuje jak wcześniej – fuck it, po konsultacjach ustalam, że taki urok ostrzejszego wałka. Wartość dodana zmian – ładniej pod maską :D

No i przechodzimy do relacji z X superoesu.Zacznę od narzekania (typowo polskie) by zakończyć jednak optymistycznie (nietypowo):
Zaczęło się niefortunnie, choć miało być pięknie. W wyniku splotu niefortunnych wydarzeń w środku nocy dowiedziałem się, że nie będę miał autolawety na której miał jechać polowagen. Zamiast wyspać się porządnie udało mi się zdrzemnąć przez całą noc dwa razy po 2h. O godzinie 4 musiałem zamienić koła z niehomologowanych drogowo deszczy (For competition only) na A539, przepakować się na dwa auta (octavia jako serwisowóz) i wyruszyć na kołach. Na miejscu administracyjny, BK i znowu przekładka opon. Pierwszy pech – na placyku do grzania opon próbując nowe opony całuje krawężnik – na szczęście nie widać strat. Przejazd zapoznawczy bez problemu – jest ślisko – czyżby powtórka z IX rundy?
W oczekiwaniu na przejazd treningowy:
Obrazek
Zielony swift to niezły potfur - silnik z motocykla napęd na 4 koła, mega odelżenie i auto z II klasy łoi lancery i imprezy zajmując w generalce miejsca w pierwszej 15ce :)
Przejazd treningowy i kolejna niemiła niespodzianka, na leśnym też jest mega ślisko, więc postanawiam zabrać na pokład kolejne 2 opony w celu poprawy przyczepności, niestety słabo spełniają swoją rolę pod przednim zderzakiem ;) A na serio spierniczyłem hamowanie i przywaliłem w szykanę z opon (widać to na filmie z kompilacja przejazdów).
Miny rzedną – czuć napięcie między mną a nowym pilotem, to pierwszy nasz wspólny start (a jego w ogóle) więc musimy się dograć. Ale trzeba przyznać, że poważnie podszedł do swojej roli:
Obrazek
Pierwszy przejazd czasowy też zawalam co rzutuje na marnym ostatecznym wyniku, miejscami jadę za ostrożnie a znów na leśnym spóźniam hamowanie, musze cofać i próbując nadrobić potrącam potem szykanę, jak by było mało 5s kary pogrąża już całkowicie czas (3:08 dramat). Deszcze sprawują się o niebo lepiej niż Yoko ale chyba spodziewałem się po nich więcej i się ich uczę.
Przed drugim przejazdem ostra spina, analiza trasy i zmiana taktyki. W efekcie przejazd czysty. Zaczynamy się dogrywać z pilotem, atmosfera na pokładzie zdecydowanie poprawia się. Tak prezentuje się na deszczówkach, w tle Caddy z klasy IV pod maska 1.9 TDI, swoją droga zasuwał nieźle:
Obrazek
Obrazek
Jak ktoś obserwuje w miarę mój watek szybko zlokalizuje aero dodatek, który pojawił się na tylnej klapie (waga 0,82 już kompensowana wycinankami).
W tym momencie odwiedził mnie J@ro - za co mu serdecznie dziękuję i go pozdrawiam :oki:

Jeżdżenie "rodzynem" ma swoje plusy - po raz kolejny łapiemy się na fotkę w galerii imprezy na automobilklubie kieleckim:
http://automobilklub.kielce.pl/data/mp/ ... c03595.jpg
i cała galeria:
http://automobilklub.kielce.pl/pl/galer ... es_x_2014/

Ostatni przejazd tor wysycha więc 4 slicki założone do ostatniego 3 przejazdu, taktyka ”maximum attack”:
Obrazek
Obrazek
I to jest to – rewelacja, ten ostatni przejazd (mój drugi w życiu na full slicku) poprawił nam całkowicie humor! Przy szykanach niepotrzebnie odpuściłem tak jak i hamując do lewej małej pętli na kartingu, gdybym pocisnął powinno było się udać urwać jeszcze ze 3s, ale i tak jest banan :yahoo:
Onboard z 3 najszybszego przejazdu (czas 2:33 z groszami):
http://vimeo.com/109854534

Film z całej imprezy:
https://www.youtube.com/watch?v=rQkz9R4ovWs
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

Możesz wrzucić jak chodzi na tym ostrym wałku na postoju ? Kurde marzy mi się taki wałeczek i kolektor ! :oki:

Polówka idzie ladnie, ale chętnie również zobaczył był filmik 0-100 :)
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

[quote=""Skfarek""]Kopułka nowa BERU (i palec też):
[/quote]
Ja też mam już jakieś zboczenie związane z tym tematem, bo nerwowo na zdjęciu kopułki szukałem wagi xD
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

korzenio lekko nierówno :blush2: Obecnie bez foteli ciężko coś nakręcić ale po kolei :)
Kubrick :grin:

Dawno nie było na aktuala, no to lecimy:
- w zderzaku zagościł zamiast kratki dolnej siatex - minus 250 gr
- pod zderzakiem dokładka z golfa III - takie pseudo aerodynamiczne rozwiązanie (bardziej chyba wzrok łechta przez agresywniejszy wygląd) :diabelski_usmiech
Zdjęcie z siatexem i dokładka ale jeszcze bez sonarów:
Obrazek
- dzielone szklane reflektory przednie + kierunki zostały zastąpione zespolonymi soczewkami czarnymi sonara - wiem kupa ale dzięki tej kupie zyskałem - 500 gr
- akumulator wyleciał do bagażnika, zyskał ubranko, wyleciała podstawka aku +/- pewnie na zero wyszło ale mam nadzieję poprawi rozkład masy - bo przed przednią osią nie wisi już 10 kg :D
Obrazek
- wydech jest obecnie na dwóch przelotowych tłumikach - średnica rur 50 mm - tutaj obstawiam ładnych kilka kilogramów w stosunku do kwasiaka, decybele poszły też trochę w górę, jednak powyżej 3500 brzmi wreszcie jak prawdziwa rajdófka :P
Fifeczka:
Obrazek
Obrazek
Belka się prosi o malowanie i odrdzewianie :)
- wylatują fotele rurkowe - na to miejsce dla mnie Bimarco Cobra 2 (laminat) dla pilota kopia Sparco Rev (tez laminat), zysk - około - 8-9 kg (mocowania boczne więc przejściówki metalowe też out i szyna kierowcy alu wpada)
- kierowca - 7kg (schudło się)

A wszystkie te zyski szlag trafi bo odstawiłem go na montaż wielu kilogramów cieżkich rur :diabelski_usmiech
Foteksy uzupełnię na dniach :)
PS. a że bez rajdowania żyć nie mogę a polowagen niezdolny do jazdy (patrz wyżej) to chociaż się na prawy wcisnę:
Obrazek
Start z Mateuszem w noworocznym Sprincie na torze fiata w Tychach 2015, 18 stycznia - zdjęcie pożyczone, ale opisane przez autora więc mam nadzieję że nikt nie będzie miał pretensji :) Zaliczyłem pierwszy profesjonalny opis trasy :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

To o ile jest już odchudzone polo w porównaniu do serii?
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Kuba 6n AEA w 3d z tego co wiem w dowodzie miały chyba 905 albo 915 kg (wiadomo zależy od wyposażenia). Mój na chwilę obecną waży coś koło 825-830 kg, ale jak pisałem niedługo mu się trochę przytyje :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Do jakiej masy chcesz zejść autem ? :grin:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

[quote=""vwmaro""]Do jakiej masy chcesz zejść autem ? :grin:[/quote]

MAREK CZY TY CZYTASZ CO LUDZIE PISZĄ?

Skfarek napisał wyraźnie przytyje mu się, więc raczej redukcji nie będzie. A jeśli bedzie to zapewne próba do powrotu do 825/30kg.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

vwmaro do jakiej minimalnie się da bez hardkorów w postaci osłabiania budy :grin:
korzenio no właśnie będę chciał teraz wrócić do tego co było przynajmniej :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Gorące fotki prosto z Górny Sport Garage z żywca:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Kilogramy żelastwa. Duuużo kilogramów :D
Ale najważniejsze, że dzieje się grubo w projekcie ;]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Ale te kilogramy to bezpieczenstwo i lepsze prowadzenie ;) W dodatku podobno calkiem lekka jest bo to inna stal niz dotychczas, tzn. Wytrzymalsza i lzejsza jednoczesnie, moze nie t45 albo cro mo ale zawsze :)

Kolejne swiezynki, pozegnanie z szara derma
Obrazek
I wnetrze wreszcie bedzie wygladac tak jak w rajdowce powinno :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”