Jacoo podziękował, teraz kolejną rzecz którą muszę zrobić to go zważyć, pomiar do setki też by się przydał w sumie
A tym czasem przygotowania do IX superoesu (już 27 września) idą pełną parą
Tylny stabilizator Eibacha zamontowany, niestety ponieważ fabryczne opaski były uszkodzone, zamontowany został na zastępczych (z atestem) miejmy nadzieję że dadzą radę:
By zrekompensować dodatkową wagę staba wziąłem się ostro za odchudzanie. Pierwsza na front poszła maska, teraz jest trochę bardziej "scerbata":

ale za to lżejsza o:
Po kolejnych przemyśleniach zmieniłem sposób montowania pasów, pozbywając się śrub oczkowych i karabińczyków:

Zaskakująco dla mnie na samej tej zmianie zaoszczędziłem aż:
Podglądając kumpla który swapuje budę w swojej rajdówce wykorzystałem patent rajdowców i pozbyłem się plastikowych mocowań instalacji zastępując ją trytkami:

Kolejne zaskoczenie spotkało mnie po zważeniu wszystkich usuniętych plastików:
Na koniec po wnikliwej inspekcji, znalazłem jeszcze trochę masy bitumicznej pod deską, usunąłem mocowanie podsufitki i parę niepotrzebnych innych i udało się jeszcze wywalić:
Poprzednie zmiany pochłonęły fundusze, dlatego z braku kasy trzeba będzie pojechać na łysych oponach

:
PS. Felgi na szczęście nic nie kosztowały bo zamieniłem je za stary zawias MTSa, tak dla potomności parametry: 7x13 et25 BCW Powertech. Kolor dostałem w spadku ale podoba mi się więc pewnie zostanie
Pozostało jeszcze dopieścić sponsorów:
PS. i ku przestrodze - uważajcie na tanie lampki warsztatowe:
